verkocht: Scarpa Skadi mt 25 toerskischoenen

• Leonie
    Advanced
    Leonie op 24 oktober 2014 · 09:55
    Toen ik eindelijk mn vriend overtuigd had van de lol van toeren na het skiseizoen heeft ie een paar Scarpa Skadi's mt 25 (ja kleine voeten!) aangeschaft. Maar gezien Vince van hard skien houdt en zeker nadat je er zelf voor hebt lopen zwoegen, bleken ze voor hem te soepel en is hij overgestapt op de freedom.

scarpa zegt:
    Building on the Maestrale/Gea family, the Skadi combines polyurethane construction with a stiff Pebax® tongue, resulting in a lightweight women’s ski touring boot that has an exceptional range of motion in walk mode, and is also is very mindful of price. Like other women’s models, the Skadi offers superior fit with women’s specific design and features. The Skadi also includes SCARPA’s innovative Axial Alpine tongue construction, an Instant Fit Flex Pro liner with Cocona® to control moisture, and nearly 40 degrees for superior walking ergonomics. Plus, they weigh in at only 3lbs 10oz per boot in size 25.
    Verder, bij scarpa is buitenschoen mt 24,5 gelijk aan de mt 25.

Ze zijn 3 (of zelfs maar twee) keer gebruikt. Wie kan ik er voor 100E blij mee maken??

Ik ben de tweede helft van november in Nederland in de omstreken van Utrecht en van Eindhoven.

... but if you try sometime, you just might find, you get what you need!
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 24 oktober 2014 · 17:22
    Puur uit interesse (ben wel op zoek, maar heb grotere pootjes), wat is de reden dat je vriend een dames-skischoen had gekocht?
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Leonie
    Advanced
    Leonie op 24 oktober 2014 · 18:24
    Ha, dé reden om geen herenschoen te kunnen kopen (of beter, met moeite): schoenmaat 39. Toch maat 25 gekocht, bij scarpa is de buitenschoen van de 24.5 gelijk aan de 25. En hij heeft redelijk brede voeten....
  • dveer
    Tourist
    dveer op 24 oktober 2014 · 23:23
    ben wel geintresseerd! Laat even weten als je in de buurt van utrecht bent want dan kom ik ze passen. Heeft hij ze uit laten deuken voor zn brede voeten of zaten ze origineel al goed? Groeten
  • Leonie
    Advanced
    Leonie op 25 oktober 2014 · 15:49
    @dveer, je hebt pm!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro