Split your cheesefondue !!

• koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 26 oktober 2014 · 11:30
    Kheb een paar dagen vrij. Tijd voor de eerste Split-tocht, Pow-bocht én Kaasfondue. Iemand enige suggesties ??? Sorry,kwas de afgelopen dagen een beetje "van de wereld" dus heb de opbouw én weercondities niet optimaal kunnen volgen, vandaar deze vraag.
    SHOOT
    (evntueel mét Hut die nog open is...)
    sbs roelz
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 26 oktober 2014 · 12:03
    Hier? http://www.alpinzentrum-rudolfshuette.at/de/home/
    in Uttendorf-Weißsee

Hier is de afgelopen dagen een aardige bak sneeuw gevallen en het is een mooi tourgebied. 'Hut' is zeer comfortabel met zwembad en goeie sauna. Wel een aanrader.

Zit er ook over te denken om er dit seizoen weer eens langs te gaan om te touren.
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 26 oktober 2014 · 13:35
    Ha, prima locatie inderdaad! Ze zijn alleen dicht tot 13.12.2014. Snap ik ook niet helemaal...
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 26 oktober 2014 · 13:46
    [mention="/profile/731"]@Erwin[/mention] Is dat nou zo? Ik zag zoiets ook staan, maar uit de rest van de site maakte ik dat niet op, ook omdat je wel kunt boeken (zo lijkt het) voor de komende dagen. Ik hield het er op dat mijn Duits blijkbaar niet goed genoeg is en ik het verkeerd vertaalde.
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 26 oktober 2014 · 14:00
    "Weihnachten in den Bergen

Liebe Gäste,

unser Hotel hat bis 13.12.2014 geschlossen.

Unsere Reservierungsabteilung ist von Montag bis Freitag 08:00-17:00 Uhr für Sie erreichbar. Außerhalb dieser Zeiten, schreiben Sie uns bitte eine E-Mail an info@rudolfshuette.at."
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 26 oktober 2014 · 14:09
    Probeer het hier eens, misschien krijg je mij ook nog zo gek om mee te gaan 😉
    http://www.dresdnerhuette.at/die-huette.html
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 26 oktober 2014 · 20:54
    tussen haakjes : mijn favoriete kaassoorten zijn zwitsers 😃 😃
    sbs roelz
  • Niels
    Advanced
    Niels op 26 oktober 2014 · 20:57
    Amai! Ge hed ech met oewene kop onder ne rots gelege nie?
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 26 oktober 2014 · 21:11
    tonderwijs niels tonderwijs ... khebet in flarden wel wat gevolgd maar ik kon écht niet weg ; gij gescoord? ... soit ; kzen morgen weg met poes ; bergske doen ; we zien wel ; splitboard ligt in de koffer ... ideekes welkom...
    sbs roelz
  • Niels
    Advanced
    Niels op 26 oktober 2014 · 21:35
    Verdiepen in de Oostenrijkse kazen en iets in de buurt van Erwin uitzoeken? Of het splitboard thuis laten en te voet met Poes richting de Zwitserse fondue?
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 26 oktober 2014 · 22:27
    @Erwin : ligt daar nog iets interessants beginseizoens?
    sbs roelz
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 27 oktober 2014 · 07:35
    De Vorarlbergse Räßkäse zal toch zeker ook een smakelijke kaasfondue opleveren. 😀
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 27 oktober 2014 · 10:48
    Ha @koen_djfistel, dat durf ik nu niet met zekerheid te zeggen. Ik zit nu weer in NL, en heb De Grote Dump net gemist. Om je precies te kunnen zeggen wat er interessant zou zijn dan zou ik moeten weten waar de sneeuwgrens nu ligt en wat de wind op hoogte heeft gedaan. Tourtjes op de gletscher naast de liften zijn altijd mogelijk. 😉
    Ik gebruik deze tijd altijd om mijn materiaal ff uit te testen en niet meteen te slopen, hè...
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 27 oktober 2014 · 11:47
    De Vorarlbergse Räßkäse zal toch zeker ook een smakelijke kaasfondue opleveren. 😀 Emmer op 27 okt. 2014 07:35
    +1 I totally agree with that 😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro