7-11 November... Wie gaat indien dump?

• 3zel
    Advanced
    3zel op 30 oktober 2014 · 21:59
    Eerste lange vrije weekend van de winter (toch in BE) en kans op dump... Wie heeft zin ondanks FFF?
    Ik kan vrijdagmiddag aanzetten, woensdagmorgend moet ik weer werken...
    knowledge is powder
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 30 oktober 2014 · 23:48
    ik zou pas zaterdagmiddag kunnen maar het kriebelt wel enorm
  • gehandekoker
    Beginner
    gehandekoker op 31 oktober 2014 · 12:32
    Jep, ik zou ook gaan. Wel niet om te hiken of toeren. Samen met de vriendin wat pistes (en eventueel offpiste) doen... Nu is de vraag naar waar. Gletsjers in Oostenrijk gaan misschien lijden onder Föhn? Of toch maar vol voor Italië. Maar wat is er daar al open? Het zou wel eens kunnen dat ik gewoon tot donderdag afwacht om ook maar iets te boeken.

Tips van meer ervaren weer-analytici, skiërs of kenners zijn altijd welkom!
  • TimV
    Advanced
    TimV op 31 oktober 2014 · 13:30
    ik ben aan het twijfelen tussen FFF of dump, te zien hoeveel en welk weer erna, we houden elkaar op de hoogte @3zel
  • CPet
    Advanced
    CPet op 31 oktober 2014 · 16:13
    Ik zou misschien ook wel willen. Krijg deze week nog testje voor de rug en dan weet ik het zeker of kan. Ik zou dan liefst 7e weg en dan 8/910 skiën en de 10e s 'avonds weer terug. hangt natuurlijk van de dump en gebied af....
    Let the snow come!
  • rollie
    Beginner
    rollie op 31 oktober 2014 · 17:03
    Ik zou misschien ook wel willen. Krijg deze week nog testje voor de rug en dan weet ik het zeker of kan. Ik zou dan liefst 7e weg en dan 8/910 skiën en de 10e s 'avonds weer terug. hangt natuurlijk van de dump en gebied af.... CPet op 31 okt. 2014 16:13

wow, gefeliciteerd met die ongelooflijk snelle herstel in dat geval! 😉
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • CPet
    Advanced
    CPet op 31 oktober 2014 · 17:14
    @rollie we zijn al weer 6 weekjes verder en ik weet niets zeker. Hoop alleen dat het meevalt. Heb nog steeds een beetje doffe of hoe moet je het zeggen lomp gevoel in het midden van mijn rug. Heb nu fysio voor de rug banden en mag ook wat belasting oefeningen doen. De fysio heeft verzocht aan de sportarts om nog eens een controle te doen en wat testen. Ik hoop, hoop, hoop, zo want dan kan ik ook weer een beetje gaan fietsen en proberen te hardlopen....
    Let the snow come!
  • rollie
    Beginner
    rollie op 31 oktober 2014 · 17:34
    hmmm dit klinkt dan weer minder rooskleurig... heel veel succes in ieder geval! @3zel sorry, ik hou al op met vervuilen
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • Rene
    Beginner
    Rene op 31 oktober 2014 · 19:54
    De conclusie van de powfinder masterclass van vandaag was volgens mij dat het niet bijzonder hard de moeite was om te gaan, buiten dat er evengoed veel sneeuw valt. Maargoed; dat is een voorlopige conclusie, wie weet wat de weerkaarten ons nog gaan geven!
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • CPet
    Advanced
    CPet op 31 oktober 2014 · 20:23
    @Rene als hij meer op Noord gaat kan er wat komen. Gezien het te goede weer hier en weinig druk vanuit onder verwacht ik ook niks. Was het leuk op de masterclass.....
    Let the snow come!
  • mhilberts
    Beginner
    mhilberts op 31 oktober 2014 · 20:33
    @ rene, 3+ meter sneeuw in zermatt over een week is idd niet echt de moeite.
  • Rene
    Beginner
    Rene op 31 oktober 2014 · 21:02
    @mhilberts , ik ben er maar de helft van de tijd bij geweest, dus pin me er alles behalve op vast. Wellicht dat de heren die de masterclass vanmiddag hebben gevolgd hun bevindingen kunnen delen 😃
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 31 oktober 2014 · 22:11
    @mhilberts zondag meer. Nu naar bed en morgen langs de lijnen van vaderlands velden.. Mooie bak sneeuw in ontwikkeling voor het hooggebergte. In eerste instantie aan de warme kant. Pas in het weekend lijkt het kouder te worden. Ik vermoed dat in eerste instantie de dalafdalingen er niet in gaan zitten in Saas en/of Zermatt. En dan is een dagpas a 80 Chf wel een beetje veel geld (als ze al open gaan tijdens zo'n dump). Zonder meer...
    May the powder be with you.
  • Dennisvl
    Advanced
    Dennisvl op 1 november 2014 · 10:47
    OMG 3meter plus lijkt me wel redelijk de moeite!! Zit hard te kijken om een vlieger naar geneve te boeken... 30££ met airmiles! Maarja dan slapen in zermatt, pas, autohuur.. Telt op

Weet iemand wat de kansen zijn dat zermatt de lifted open gooit?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 1 november 2014 · 18:40
    @Dennisvl gletsjer is open.
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 1 november 2014 · 18:46
    Sulden gaat open en Diavolezza is ook open 😃
  • annika
    Advanced
    annika op 5 november 2014 · 15:46
    Ik rij 8 nov in de ochtend vanuit Utrecht naar Stubai, Als er nog mensen in willen stappen, be my guest
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 5 november 2014 · 18:16
    Ik rij 8 nov in de ochtend vanuit Utrecht naar Stubai, Als er nog mensen in willen stappen, be my guest annika op 5 nov. 2014 15:46

Hey, geen early bird Diavolezza dit jaar? Hoe kom ik dan aan mijn pepernoten?
  • CPet
    Advanced
    CPet op 5 november 2014 · 18:22
    @annika tot wanneer blijf je??
    Let the snow come!
  • annika
    Advanced
    annika op 5 november 2014 · 19:13
    Ik blijf zo lang de sneeuw t doet, wil zaterdag weer in NL zijn.
    @bertjebertje misschien steek ik nog wel over jullie kant op.
  • Viznou
    Advanced
    Viznou op 5 november 2014 · 23:32
    im vertrek vrijdag morgen naar wengen en komt terug dinsdag 12.11.dvorak888 at gmail.com
    Viz
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 6 november 2014 · 09:23
    @annika laat maar weten. Vrijdag 14 gaan de liften hier open.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 6 november 2014 · 12:17

Andermatt nu
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 6 november 2014 · 13:02
    Waarom heb ik toch zo'n enorme afkeer tegen Andematt....
  • RP
    Advanced
    RP op 6 november 2014 · 13:08
    Haha, de Scandi´s zijn er nog niet dus hopelijk niet te lange rijen...
    Explore the Outdoor!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 6 november 2014 · 13:31
    Waarom heb ik toch zo'n enorme afkeer tegen Andematt.... Roelaano op 6 nov. 2014 13:02
    Misschien omdat je er nog nooit op 1e kerstdag bent geweest met een meter vers? 😀
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 6 november 2014 · 13:40
    Verbier gaat dit weekend ook open. Lac des Vaux.
  • CPet
    Advanced
    CPet op 6 november 2014 · 17:50
    Ik heb een NO gehad 😞 Voorlopig weer wachten tot 3e week december. Ze wilde eerst januari op nieuw kijken maar dan mis ik de kerst ook nog. Kon na overleg toch in december terecht. Hoop dat het er straks beter uit ziet. 😞
    Let the snow come!
  • Whistler
    Beginner
    Whistler op 6 november 2014 · 19:32
    @CPet; vervelend en frustrerend; sterkte man.
  • evan
    Advanced
    evan op 6 november 2014 · 21:12
    Ik heb een NO gehad 😞 Voorlopig weer wachten tot 3e week december. Ze wilde eerst januari op nieuw kijken maar dan mis ik de kerst ook nog. Kon na overleg toch in december terecht. Hoop dat het er straks beter uit ziet. 😞 CPet op 6 nov. 2014 17:50Heel vervelend voor je. Sterkte, @CPet! Maar je kunt ook de zonnige kant ervan inzien; nu kun je je budget voor de trip aan mooie spulletjes uitgeven. 😉

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro