7-11 November... Wie gaat indien dump?

• EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 6 november 2014 路 21:19
    Waarom heb ik toch zo'n enorme afkeer tegen Andematt.... Roelaano op 6 nov. 2014 13:02
    Misschien omdat je er nog nooit op 1e kerstdag bent geweest met een meter vers? 馃榾 Emmer op 6 nov. 2014 13:31

hihi, dit argument klinkt als een goed argument 馃榾
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • kristof1
    Tourist
    kristof1 op 6 november 2014 路 21:25
    iemand idee over de condities op Monch, niet om te skien (don't shoot me, ski's zitten ook in de auto) maar eventueel om de normaalroute te
    beklimmen?
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 6 november 2014 路 22:46
    @CPet Heel jammer voor je. 馃槥 Sterkte!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 6 november 2014 路 23:14
    iemand idee over de condities op Monch, niet om te skien (don't shoot me, ski's zitten ook in de auto) maar eventueel om de normaalroute te beklimmen? kristof1 op 6 nov. 2014 21:25

De bergen in de buurt pikten 20-50 centimeter vers op.
    In de loop van de weekend steekt er weer een zuidfohn op. Zondag alweer stormachtig of harder.
    May the powder be with you.
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 7 november 2014 路 12:24
    iemand idee over de condities op Monch, niet om te skien (don't shoot me, ski's zitten ook in de auto) maar eventueel om de normaalroute te beklimmen? kristof1 op 6 nov. 2014 21:25
    Nollen is nog gedaan maandag. Denk dat er nu nog meer sneeuw ligt dus waarschijnlijk lastig begaanbaar.
    http://www.bergtour.ch/gipfelbuch/detail/id/68894
    Hut is dicht t/m maart http://www.moenchsjoch.ch/index.php/news/28-winterpause...
  • Viznou
    Advanced
    Viznou op 11 november 2014 路 08:33
    Nu is de trein naar jungraujoch gesloten wegens sterke winden. Ik kan rond vragen voor de Monch. wanneer ben je van plan om het te klimmen. Ik heb het in juni gedaan en het was een mooie ervaring! Nollen is via de Guggihute denk ik en niet de Monchjochhutte.
    Viz

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro