Carpool gezocht Tirol 18-12-2014 (St. Anton)

• Carel
    Expert
    Carel op 3 november 2014 · 12:07
    Hallo,

Is er iemand die rond 18 december richting st. Anton am Arlberg rijdt. Of daar in de buurt. Innsbruck etc. Ik moet er uiterlijk de 19de zijn. Ik zou ook een paar dagen eerder kunnen vertrekken... Uiteraard wordt benzine gesplit en trakteer ik een maaltijd bij een wegrestaurant.

Mvg,

Carel
  • Jordyvannies
    Beginner
    Jordyvannies op 3 november 2014 · 18:08
    Ik ga de 15e naar ischgl, dus kom er z'n beetje langs. Wel nog even onder voorbehoud van een andere medereiziger vanuit Hamburg.

Heb maar een 2 persoons auto namelijk
    Life's Journey is not to arrive at the grave Safely in a well preserved body, But rather to skid in sideways, totally worn out, shouting: "Holy Shit... What a Ride!"
  • Carel
    Expert
    Carel op 3 november 2014 · 18:22
    Ik ga de 15e naar ischgl, dus kom er z'n beetje langs. Wel nog even onder voorbehoud van een andere medereiziger vanuit Hamburg.
    Heb maar een 2 persoons auto namelijk Jordyvannies op 3 nov. 2014 18:08

@Jordyvannies

Ey jordy, chill om te horen! Laat maar weten als je meer weet..
    Ik zou zelf een skikoffer met daarin twee paar ski's, skischoenen, een grote rugzak, en een kleine rugzak mee willen nemen. Zou dat passen?

Ik heb overigens 5 jaar als directie chauffeur gewerkt voor de gene die liever niet het hele stuk alleen rijdt.
  • Jordyvannies
    Beginner
    Jordyvannies op 3 november 2014 · 18:50
    Moet passen, is een Nissan x-trail, mijn poederlatten passen schuin achterin

Hou je even op de hoogte

Van waar moet je komen?
    Life's Journey is not to arrive at the grave Safely in a well preserved body, But rather to skid in sideways, totally worn out, shouting: "Holy Shit... What a Ride!"
  • Carel
    Expert
    Carel op 3 november 2014 · 19:17
    Ik woon in utrecht. Jij?

Zou ook afgezet kunnen worden op jouw vertrek locatie.
  • Jordyvannies
    Beginner
    Jordyvannies op 3 november 2014 · 19:23
    midden limburg
  • Carel
    Expert
    Carel op 3 november 2014 · 19:25
    Super! Ik stuur je PM
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 3 november 2014 · 23:49
    kijk zo heb je die DB kaart niet eens meer nodig Carel 😉
  • Carel
    Expert
    Carel op 4 november 2014 · 09:58
    @Remmie Haha. Heb je uiteindelijk nog gebruik gemaakt van die aanbieding? trein was overigens ook een aanrader zeker naar St. Anton.
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 4 november 2014 · 10:49
    Nee ik kon terug meerijden met iemand. Wel altijd mooi om met 2 paar ski's en voor 10 weken aan rotzooi 11 uur in de trein te zitten waarbij die ice conducteurs altijd gaan mauwen dat je spullen in de weg staan
  • Carel
    Expert
    Carel op 8 november 2014 · 15:39
    Ik kan helaas niet met Jordy mee rijden. Is er iemand anders die ook rond 18 december richting Tirol (of ideaal st. Anton am Arlberg) rijdt en een plekje vrij heeft in de auto? Ik moet er uiterlijk de 19de zijn. Ik zou ook een paar dagen eerder kunnen vertrekken... Uiteraard wordt benzine gesplit en trakteer ik een maaltijd bij een wegrestaurant.

Mvg Carel
  • Arlbergstudio
    Beginner
    Arlbergstudio op 8 november 2014 · 21:22
    Hey Karel, ik ga waarschijnlijk een week eerder, rond de 11de richting Lech.. Ik ga je even een pm sturen 😉
    www.facebook.com/madlochmusic
  • Carel
    Expert
    Carel op 11 november 2014 · 14:34
    @Arlbergstudio
    Super! ik heb je pm gestuurd

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro