Burton hitchhiker

• GilbertS
    Expert
    GilbertS op 3 november 2014 · 20:41
    Ik probeer het gewicht van deze bindingen te vinden, maar dat lukt niet. Weet iemand dat toevallig?

En iemand er ervaring mee of er een mening over?
    www.instagram.com/gilbertsmink/
  • ieism
    Tourist
    ieism op 3 november 2014 · 21:59
    Is gewoon dezelfde binding als de Spark Magneto, maar dan met een iets andere highback. De straps van Spark zijn al jaren van Burton, dus hetzelfde. De baseplate is ook exact hetzelfde.

Gewicht zal heel weinig schelen, ik denk dat Spark Magneto iets lichter zal zijn.

Waarom liever Spark kopen?
    - Steun je locale dealer, en die heeft Sparks.
    - Betere verkrijgbaarheid onderdelen.
    - Betere service (Spark doet nooit moeilijk over iets dat stuk is, garantie is 100%)
    - De 14/15 Magneto's hebben een heel lock, de Burtons voor zover ik weet nog niet.

Mogelijk voordeel van de Burton (ik heb ze niet gereden, dus dit is een gok)
    - Highback lijkt andere (betere) forward lean adjuster te hebben.
    splitfest.nl
  • GilbertS
    Expert
    GilbertS op 3 november 2014 · 22:25
    Mooi antwoord dank je wel. Volgens Sparks website is alleen Snowcountry een lokale dealer? Ik ken hun verder ook niet..

Burton is alleen met redelijke korting te koop als leraar.. toch wel een heel groot voordeel..
    www.instagram.com/gilbertsmink/
  • ieism
    Tourist
    ieism op 4 november 2014 · 06:51
    Snowcountry is zeer okee. 😃

Als het meer dan 50eur scheelt zou ik gewoon de burtons nemen. Anders is die heellock wel fijn, zeker voor jou.
    splitfest.nl
  • nero
    Expert
    nero op 13 november 2014 · 13:38
    De Hitchhiker weegt 830 gram tegen 748 gram (Magneto) per stuk.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro