Rit naar de Alpen as vrijdag

• neeltjebollen
    Tourist
    neeltjebollen op 3 november 2014 · 22:51
    Hallo!

Is er iemand die richting Oostenrijk gaat as vrijdag (richting Stubai), overdag of 's avonds? Ik rij graag mee! Benzinekosten uiteraard delen en ik bereid een fe-no-me-na-le proviandtas voor...

Ik hoop dat iemand nog een plekje heeft!

Groeten, Neeltje
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 4 november 2014 · 09:23
    Hoi, ik vertrek 's ochtends naar Sölden en heb nog een plekje over. Afzetten in Stubaital is geen enkel probleem.

Groetjes,

Erwin
  • gehandekoker
    Beginner
    gehandekoker op 4 november 2014 · 12:46
    Ik vertrek met mijn vriendin vrijdag avond rond 20u richting Stubai van uit Brussel we komen dinsdag avond terug, vier dagen skiën. Wel audi A3 zonder skikoffer op het dak...
  • PieterVD
    Beginner
    PieterVD op 4 november 2014 · 13:46
    In Oostenrijk vrees ik voor de sneeuwkwaliteit, ook op de gletsjers, vooral door de föhn. Ik zou vrijdag namiddag eventueel wel richting Saas-Fee rijden om op zaterdag en zondag rustig wat te skiën, maar de vraag is of de gletsjer wel open is? Momenteel (al kan dit door de huidige weersomstandigheden zijn) zijn "alle Anlagen geschlossen"... Of zijn de liften enkel open in het weekend?
  • gehandekoker
    Beginner
    gehandekoker op 4 november 2014 · 20:37
    Als ik me niet vergis waren zowat alle gletsjers dicht vandaag in Oostenrijk "sturm sperre".
    Ik vermoed Frankrijk en Zwitserland ook... Het weekend zal afhangen van de Föhnsterkte op zondag maandag interpreteer ik.
  • neeltjebollen
    Tourist
    neeltjebollen op 4 november 2014 · 20:58
    Ritprobleem is opgelost, thanks for the offers!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro