gevonden: metalen Dynafit hak plaatje voor op skischoen

• sanno
    Tourist
    sanno op 5 november 2014 · 12:20
    Ben er eentje kwijt, maar gelukkig kom ik er nu achter en niet op het moment dat ik in de sneeuw sta en in mijn binding wil stappen.

Misschien heeft iemand nog zoiets liggen.

Toerisski
  • evan
    Advanced
    evan op 1 december 2014 · 15:42
    @sanno, ik ski nu op Beasts, dus ik heb de originele inserts voorlopig niet nodig. Ik wilde ze echter wel houden om de mogelijkheid open te houden volgend jaar een lichte techbinding te kopen, zonder meteen van schoenen te moeten veranderen.
    Wellicht is er hier iemand die ook Beasts heeft en de originele inserts niet meer verwacht te gebruiken.
    Heb je al bij de importeur van Dynafit geïnformeerd?

Als je die inserts echt niet kunt vinden moet je me nog maar eens vragen.
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 1 december 2014 · 15:49
    Bij mij was vorig jaar de schroef gebroken van de insert. Heeft Scarpa gratis gefixt. Mss kunnen ze je ook helpen aan de inserts?
  • sanno
    Tourist
    sanno op 1 december 2014 · 16:04
    ondertussen is het opgelost

Dynafit reageerde in ieder geval niet. NL importeur niet geprobeerd
    Toerisski
  • evan
    Advanced
    evan op 1 december 2014 · 16:29
    @sanno, heb je de Beast-inserts van @CPet gekocht?
    Ik zie dat het topic inmiddels verwijderd is, dus citeer ik mezelf daaruit:
    [mention="/profile/10682"][mention=10682]@CPet[/mention][/mention], heb je deze los gekocht? Anders had je ze wel aan degenen die jouw Beasts hebben gekocht meegegeven, toch?
    Heb je überhaupt wel op die Beasts geskied, trouwens? Ik heb ze vorige week voor het eerst gebruikt (ook een toertje mee gemaakt) en vind het geweldige dingen.
    Als er behoefte aan is, wil ik nog wel een recensietje schrijven.
    [mention="/profile/4051"][mention=4051]@sanno[/mention][/mention], als Charles deze los kon kopen, moeten de normale inserts toch ook wel los verkrijgbaar zijn? Ik zal jouw topic even nieuw leven inblazen. evan op 1 dec. 2014 15:38
    Weet je wel zeker dat die Beast-inserts verenigbaar zijn met jouw bindingen, Marnix?
  • sanno
    Tourist
    sanno op 1 december 2014 · 16:49
    @evan volgens mij zou het moeten kunnen.
    Toerisski
  • evan
    Advanced
    evan op 1 december 2014 · 17:50
    @sanno, Dynafit raadt het (uiteraard) af, maar met een kleine aanpassing werkt het wellicht.
    https://www.wildsnow.com/10631/boot-heel-tech-fitting-beast-16/...
    Succes!

Je kunt dan tenminste bij de après-ski doen alsof je Beast hebt. 😉
  • sanno
    Tourist
    sanno op 1 december 2014 · 18:34
    Jij hebt het door, dan maak ik nog wel wat modificatie. dit moet ongeveer dan het eindresultaat worden.

Tame the beast!

Toerisski
  • CPet
    Advanced
    CPet op 1 december 2014 · 19:24
    Mafketels,,,,,,,,,, hahaha
    Let the snow come!
  • CPet
    Advanced
    CPet op 1 december 2014 · 19:32
    O ja, heb ze los gekocht via Oostenrijk Ebay. Heb twee setjes gehad. Zijn super bindingen doch als je een lang eind vlak terrein moet overbruggen dan vind ik het nadeel dat je niet vlak kan staan. Je staat dan continu in een hoek naar voren. Ik vond dit toch wel een nadeel. Verder alle lof voor tour functies en een stap voorwaarts op de piste die hard is of in crud.
    Let the snow come!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro