ZGAN atomic bent chetler

• KarlPowpow
    Advanced
    KarlPowpow op 10 november 2014 · 15:17
    zo goed als nieuwe atomic bent chetlers 2012 model
    3 keer gebruikt maar toch niet wat ik nodig heb bij ons in het gebied om powder te skien.

Binding de marker jester shizo
    Dus kan je zelf de binding op jou maat schoenen zetten

Intresse laat het maar weten !!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 10 november 2014 · 16:04
    Deze dus: http://wepowder.nl/forum/topic/102162 ?

Misschien handig om nog te vermelden: lengte, BSL binding, prijs, pics....
  • SneeuwPuls
    Beginner
    SneeuwPuls op 10 november 2014 · 23:01 You don't stop playing because you get older, you get older because you stop playing
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 10 november 2014 · 23:24
    Vreemd bericht op Marktplaats en klopt niet helemaal icm deze twee topics. In het topic zouden het de BC's van 2013 zijn, maar die op Marktplaats zijn de 2011-2012. Verder staat er in het marktplaats berichtje 'inclusief marketing (?) jester bindingen voor iedere maat schoenen beschikbaar', dat zijn dus niet de gewone Marker Jesters maar Schizo edities en een blikje op de foto's bevestigd dit. De berichtjes, de prijs, ik weet het zo net nog niet..
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • KarlPowpow
    Advanced
    KarlPowpow op 10 november 2014 · 23:33
    Zou niet weten hoe ik eerdere topics kan verwijderen en dat is misschien een typ fout geweest heb hem er gehaast opgezet omdat niet iedereen de tijd er voor heeft maar ze toch graag wil verkopen Tim3 maar ik zal het allemaal wel even aanpassen als het je niet bevalt. Oh ja en even over dialecten binnen Nederland gesproken met je gezeik over egte zo zeggen wij dat hier nou eenmaal dus wat ga je nou raar lopen zeiken man je bent natuurlijk 1 van de 100000 internet hooligans en ja het zijn marker shizo bindingen ja klopt heb je helemaal goed gezien maar rreageer gewoon niet als je toch geen intresse heb en oh ja voor de beheerders pleur er maar af hoor als dit te grof is maar op de meeste forums worden mensen keer op keer afgezeken op taalfoutjes enzo pleur op joh koter
  • ErnstHendrikSprenger
    Expert
    ErnstHendrikSprenger op 10 november 2014 · 23:52
    Dus jij maakt een account puur om je skis te verkopen. Waar je naast onvolledige informatie ook een vrij hoge prijs voor vraagt. Daarna een nieuwe topic maakt omdat mensen je daar op wijzen en dan ben je ook nog verbaasd dat mensen daar kritiek op geven?
    FUCK YEAH I AM FREE
  • KarlPowpow
    Advanced
    KarlPowpow op 10 november 2014 · 23:56
    Nee ik vermeld bij mij in het laatste bericht dat ik het niet voor elkaar krijg om het vorige topic te verwijderen .
    En nee hoor niet alleen om mijn ski 's te verkopen hoor heb ook al heel veel gelezen op deze site / forum dus dat klopt niet helemaal. Maar ik heb via dit forum iemand getroffen die wel geintressert is en de heb ik de volledige informatie over de ski gegeven .
    Groeten Karl
  • evan
    Advanced
    evan op 10 november 2014 · 23:59
    Karl, misschien moet je dit boekje eens lezen en het dan nog eens proberen.

Succes met de verkoop!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 11 november 2014 · 10:11
    ...... pleur op joh koter karlheinzeireiner@gm op 10 nov. 2014 23:33

Classic! Dank je wel voor de grijns op mijn gelaat!
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 11 november 2014 · 11:48
    Schattig 😉
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 11 november 2014 · 12:03
    #tijdomweerdepoederintegaan....
    Voor de ski's kun je een PM sturen naar de aanbieder..
    Het was vermakelijk, maar we gooien 'm op slot.
    May the powder be with you.

Reageer

Dit topic is gesloten.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro