Gevorderde of expert freeriders gezocht voor skivakantie!

• JobLomans
    Expert
    JobLomans op 13 november 2014 · 12:36
    Hallo,
    Naast mijn skivakanties met mijn gezin ga ik ook altijd nog een weekje skiën met een goede (ski)vriend. Helaas kan hij dit jaar niet dus ben ik op zoek naar ervaren gevorderde of expert freeriders die een week mee willen gaan.
    Periode: 17 januari tot 24 januari (of eventueel 7 maart tot 14 maart, liever niet in deze periode i.v.m. vaak te hoge temperaturen). Gebied: Les Arcs 2000 (of eventueel iets anders bijvoorbeeld La Grave), maar Les Arcs ken ik zelf vrij goed en is een top gebied om dat te doen wat ik graag doe: freeriden en buckelpistes skiën. Een groepje van 4 man zou ook ideaal zijn, om soms een dagje een locale gids te huren. Mijn idee is om een appartement(tje) te huren en ook zelf wat te koken e.d. en van de eerste tot de laatste lift te skiën. Ik vraag wel gevorderde of expert skiërs met een goede conditie (sorry geen snowboarders omdat dit toch minder praktisch is i.v.m. buckelpistes, traverseren en omhoog vellen). Ik ga echt voor het skiën en niet voor de apres ski, dat is ook bijna niet aanwezig in Les Arcs 2000. Laat maar weten als je het leuk vindt om mee te gaan. Als je meer over mij wilt weten kan je alvast mijn profiel raadplegen. Je kan me ook mailen: lomansjf@hetnet.nl
  • gijs_hollander
    Tourist
    gijs_hollander op 13 november 2014 · 22:48
    Beste Job.
    Beetje of topic maar Ik ben van 17-24 januari in les deux alps.
    En zoek mensen om dan een gids mee te delen, om dan La Grave te verkennen.
    Als er uiteindelijk een groep naar La grave gaat, en dat lijkt je wat.
    Hoor ik graag nog wat.

Groetjes

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro