Bergzeit.nl zoekt vertaler(s). Iets voor jou?

• dr.Gear
    Expert
    dr.Gear op 14 november 2014 · 10:57
    Onlangs kwam dr. Gear al met de 43% korting actie op Mammut Airbags (http://wepowder.nl/forum/topic/101131) en naar aanleiding daarvan is dr. Gear nog eens op bezoek geweest bij Bergzeit. Jullie massale sitebezoek heeft ze geinspireerd. Bergzeit zoekt vertaler(s)

Wil je dichter bij de bergen wonen? Wil je dagelijks bezig zijn met poeder, sneeuw en outdoor? En wil je je Nederlandse taalkunsten ten dienste maken? Dan is dit misschien wel iets voor jou.

Bergzeit zoekt een fulltime vertaler die Engelse/Duitse teksten omzet naar het Nederlands en bereid is dichter bij de bergen te komen wonen. Bergzeit HQ zit in Otterfing aan de voet van de Alpen.

Dr. Gear vroeg aan Bergzeit een tekstje te maken:
    „Full-time translator for product texts from EN/DE -> NL“
    Bergzeit.nl is seeking to cater even more to Dutch outdoor enthusiasts. We’re looking for a Dutch native speaker to join our team for the translation of existing product texts to Dutch. In order to create authentic and high-quality content, the candidate for this role must be dedicated to outdoor sports and have extensive knowledge of outdoor products.

We’re offering you the opportunity to join a young and motivated team of mountain sports enthusiasts. Based in Otterfing, along the foothills of the Bavarian Alps, this role enables you to make a significant contribution to the success of Bergzeit’s expansion in Europe.
    If you feel that you have what it takes to excel in this position, please send your CV and application to florian.fischl[at]bergzeit.de.

Indien je Duits spreekt vind je hier de beschrijving: http://www.bergzeit.de/stellenangebote/#m1

Een mooie kans om dichter bij dr. Gear te komen wonen 😉
    Als ik het niet heb getest dan is het niet best.
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 18 november 2014 · 19:19
    Ik heb het aan mijn vriendin doorgestuurd. 😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro