VERKOCHT: G3 Tonic 177 €75

• Rens
    Advanced
    Rens op 16 november 2014 路 18:09
    http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/skien-en-langlaufen/m8703...

Zelf via een aanbieding aangeschaft en kon ze niet laten staan voor dat geld. Nooit op geskied, doe een goed bod en ze zijn van jou!

• Aryen
    Advanced
    Aryen op 16 november 2014 路 19:54
    [mention="/profile/8324"]@Rens[/mention] Die heb ik vandaag ook bij Bever op de winterbergsportdag in Zoetermeer zien staan voor €75. 馃槂 Was de maat niet goed of vindt je vriendin het printje niet leuk?

€150 op marktplaats?? Hoe bepaal je zo'n prijs?
  • Rens
    Advanced
    Rens op 16 november 2014 路 19:58
    Klopt helemaal! Ze hoeven ook niet per se weg, maar ik was stiekem wel benieuwd wat er nog voor te vangen is. Prijs is dan ook volledig uit de lucht gegrepen 馃槈
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 16 november 2014 路 20:01
    Iets met herfst en dingen die uit bomen vallen .... ? En dan bedoel ik geen hazelnoot ...

Had ze laten staan voor iemand anders.
  • Rens
    Advanced
    Rens op 16 november 2014 路 20:18
    Tja misschien heb je gelijk, maar goed, de vraag is voorlopig nog of ik ze zelf ga houden of niet. Het was zeker niet mijn bedoeling om mensen hier te kwetsen. Ik heb de prijs aangepast naar wat ik er zelf ook voor betaald heb.
  • Constant
    Beginner
    Constant op 16 november 2014 路 21:58
    Eerlijk gezegd vind ik dat je commerciële handel moet bedrijven op marktplaats-punt-nl en geen winst moet willen maken op leden-voor-leden-verkoopfora. Als leden onder elkaar wordt een bepaald vertrouwen gecreëerd wat door dit soort acties heel snel teniet kan worden gedaan.

Beetje sfeerverziekend dit handelaarsgedrag.
    Beginner , beginner en nog eens een beginner..................
  • Rens
    Advanced
    Rens op 16 november 2014 路 22:19
    @Constant vandaar ook dat ik de prijs aangepast heb. Ik heb in een opwelling de ski's gekocht, ben gaan twijfelen, en heb na wat overleg besloten dat het misschien toch niet dé ski's zijn voor mij. Proberen te verkopen is dan de volgende stap. En dat heb ik in eerste instantie niet slim aangepakt. No harm meant. @Arjen als je wilt mag je dit topic verwijderen, ben er niet echt trots op...
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 17 november 2014 路 10:49
    @Rens Ik moest er ff een nachtje over slapen, maar ik heb interesse. Als ik MP mag geloven woon je in 010. Ik ook, dus dat komt goed uit. Kan ik een keertje langs komen?
  • Rens
    Advanced
    Rens op 18 november 2014 路 19:15
    Ook deze zijn inmiddels richting @Harold...

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro