Gezocht: Avontuurlijke Au Pair

• Anne
    Expert
    Anne op 19 november 2014 路 23:43
    Voor de winter (februari, maart en april 2015) en voor de zomer ( Juni, Juli, Augustus en September) zoeken wij een lieve, sportieve en avontuurlijke au pair (v) voor ons dochtertje van bijna 1 (geb. feb 2014).

Wij zijn een Nederlands/Frans gezin en wonen in de berhut des Drayères 7 maanden per jaar in de Franse Alpen, vlakbij de stad Briançon en de Italiaanse grens. Naast het runnen van de berghut,organiseren wij freeride & tourskireizen over de hele wereld (meer info over ons www.encompany.fr).

Ons dochtertje wordt regelmatig vertroetelt door haar oma en die dagen ben je vrij. Je zit hier midden in een schitterend ski-, klim- en wandelgebied, dus een beetje affiniteit met de bergen is absoluut een pré (ook voor jezelf, zodat je je op je gemak voelt in ons gezin en onze berghut). Zelf skiën, klimmen en mountainbiken wij veel en we nemen je graag mee met onze sportieve activiteiten. Verder hebben wij een (lieve) hond die het heerlijk vind je te begeleiden op je tourskie tocht!

Interesse? Neem gauw contact met ons op contact@encompany.fr zodat we een skype afspraak kunnen maken.
    See you out there!
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 20 november 2014 路 00:47
    yes ; eindelijk iets voor mij ; volledig mijn profiel (aan die (v) passen we wel een mouw aan) ; kzienet al volledig zitten ; zit vol plannen : Nieuwe Blog 2017 : DEN AVONTUURLIJKE AU-PAIR !!! klinkt goe !!! spannend!!
    sbs roelz
  • The_O
    Tourist
    The_O op 20 november 2014 路 02:56
    Ja waarom die (v) en niet (m/v) ?? Mag dat nog anno 2014 met al die wetten uit Brussel 馃槈
    Super droombaan verder wie wil dat nu niet !
    And Also The Trees
  • Anne
    Expert
    Anne op 20 november 2014 路 10:21
    sorry mannen 馃槈
    See you out there!
  • evan
    Advanced
    evan op 20 november 2014 路 10:29
    yes ; eindelijk iets voor mij ; volledig mijn profiel (aan die (v) passen we wel een mouw aan) ; kzienet al volledig zitten ; zit vol plannen : Nieuwe Blog 2017 : DEN AVONTUURLIJKE AU-PAIR !!! klinkt goe !!! spannend!! koen_djfistel op 20 nov. 2014 00:47Klinkt als een spannend album van Suske & Wiske! Ben nu al benieuwd naar de rol die Tante Sidonia, Lambik en Jerom gaan spelen in de hut.
  • Mm
    Beginner
    Mm op 20 november 2014 路 18:24
    Dat klinkt ontzettend leuk!
    Ik heb ervaring als au pair in sydney maar (helaas) studeer op dit moment. Zijn jullie niet heel toevallig op zoek naar iemand voor een korte periode: eind januari tot februari?
  • Anne
    Expert
    Anne op 20 november 2014 路 18:29
    voral de maand maart is voor ons belangrijk
    See you out there!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro