Travis Rice geeft even het goede voorbeeld

• Arjen
    Advanced
    Arjen op 21 november 2014 路 14:28
    http://instagram.com/p/vox89wqwsF/?utm_source=partner&utm_medium=e...

Lekkere run. Stubaier Gletsjer. Ik ben er vorige week nog even geweest en je hebt hier inderdaad geen spullen nodig.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 21 november 2014 路 18:16
    Afgezien van dat ik het debiel vind dat pro's nog op zo'n manier, zonder materiaal, filmpjes online zetten, vind ik het er ook simpelweg 'naakt' uit zien. De enige reden voor hem om geen 3-eenheid te dragen lijkt mij dat het er 'niet cool uitziet'. Ben ik het overigens ook niet mee eens, er mist echt iets. Net zoals op slippers en korte broek op de motor. Ja, heerlijk vrij, maar beter doe je normaal en zorg je voor je veiligheid. Even flink naïeve jongeren inspireren met een achterlijk voorbeeld! Travis Rice laat wel vaker dit slechte voorbeeld zien. Overigens ken ik het gebied niet, maar ook ik ben een sterke voorstander van een harde lijn; een meter buiten de piste = offpiste = niet in je korte broek met slippers. Zo dat ben ik even kwijt en t kan niet vaak genoeg gezegd worden 馃槂.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Bart313
    Tourist
    Bart313 op 21 november 2014 路 19:32
    pff dit moet gewoon kunnen hoor. Het is niet slim omdat hij juist goede voorbeeld zou moeten geven......misschien. Maar dit is echt 5 meter naast de piste op 25 graden helling
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 21 november 2014 路 19:51
    @bart313 Niet helemaal waar. Meneer Rice komt namelijk door een couloir heen knallen. Niet bepaald 5 meter naast de piste en al zeker geen 25 graden.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • The_O
    Tourist
    The_O op 21 november 2014 路 20:22
    Zolang het 'inbounds' is zie ik het probleem niet: verschil Europa en Noord-America?
    Enne Travis board gewoon Lawine uit in geval van:

And Also The Trees

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro