Update Andermatt en condities Airolo 22/11?

• evan
    Advanced
    evan op 22 november 2014 · 17:19
    Andermatt was druk vandaag, maar de poeder was dik in orde! De routes naar het dal zijn mogelijk met veel poeder boven, maar weinig sneeuw in het dal.

Is er vandaag toevallig iemand in Airolo geweest? Zo ja, is het de moeite waard voor morgen?
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 22 november 2014 · 17:30
    Hey. Ik heb vandaag getourd bij All' aqcua (bedretto). Was super. Heel veel sneeuw en goede poeder boven de 1800m. Parkeerplaats Airolo voor zover ik het kon zien stond aardig vol.
    Veel plezier!
  • evan
    Advanced
    evan op 22 november 2014 · 18:09
    Thanks, @ijsbeer!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 22 november 2014 · 22:14
    Hey @evan,

Idd twee uur in de rij vanochtend? Toch jaloers. 😃 Veel plezier jullie morgen ook.

Groet,

Arjen
  • ieism
    Tourist
    ieism op 23 november 2014 · 01:25
    Airolo was niet druk, maar er waren maar 3 liften open en we hebben ons best gedaan. Als je nu nog onverspoord kan vinden, dan is dat best knap.

Sorry, beetje late reactie...
    splitfest.nl
  • evan
    Advanced
    evan op 23 november 2014 · 06:56
    Idd twee uur in de rij vanochtend? Toch jaloers. 😃 Veel plezier jullie morgen ook.Emmer op 22 nov. 2014 22:14Gelukkig geen twee uur, maar een uur vond ik lang genoeg. Bedankt! Airolo was niet druk, maar er waren maar 3 liften open en we hebben ons best gedaan. Als je nu nog onverspoord kan vinden, dan is dat best knap.
    Sorry, beetje late reactie... ieism op 23 nov. 2014 01:25
    Toch bedankt! Maar eens kijken of we wat kunnen vinden.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 23 november 2014 · 07:41
    Hou in de gaten of ze de cabine naar het tweede station open gooien. Of anders vellen onder. Daar staan maar een paar sporen 😃 en loopt een bully pad waar je snel omhoog kan .
    splitfest.nl
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 24 november 2014 · 09:27
    hey @evan, hoe was het gister? nog wat pow kunnen vinden? of had @ieism echt alles al verspoord.
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 24 november 2014 · 09:37
    Was top!
    Denk dat evan nog ligt bij te komen maar ik mocht al weer werken
    We zijn inderdaad omhoog geveld tot top chairlift airolo, welbekend van de webcam
    Vanaf daar helemaal geen sporen, mooie poeder...
  • evan
    Advanced
    evan op 24 november 2014 · 12:00
    hey [mention="/profile/16669"][mention=16669]@evan[/mention][/mention], hoe was het gister? nog wat pow kunnen vinden? of had [mention="/profile/3414"][mention=3414]@ieism[/mention][/mention] echt alles al verspoord. ijsbeer op 24 nov. 2014 09:27@ijsbeer, was mooi. Rondom de sleeplift was het inderdaad erg verspoord, maar goed zoeken leverde nog wat mooie poederbochten op. 's Middags naar 2250m geveld. Daar was nog genoeg te halen!
    Heb jij gisteren nog geskied? Denk dat evan nog ligt bij te komenrutgerberge op 24 nov. 2014 09:37@rutgerberge, was het maar waar! Maar ik ben verrassend goed uitgerust voor zo'n korte nacht. Zal wel iets met stoke te maken hebben. 😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro