Goedkope B&B tussen Müchen en grens

• Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 23 november 2014 · 19:30
    Ik ben op zoek naar een zo goedkoop mogelijke B&B, hotel wat dan ook voor 2 2persoonskamers of een 4 persoonskamer om te bivakkeren onderweg naar Oostenrijk. Ivm locatie in Oostenrijk zoek ik iets tussen München en de grens. Planning is ergens tussen Hochkönig, Zell am See, Kirchberg. Hopelijk kan iemand mij een tip geven voor iets goedkoops! Bedankt!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 23 november 2014 · 21:48
    Links und rechts.de
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 23 november 2014 · 21:54
    @skiester Dankje, die ken ik inderdaad. Maar hoe vul ik daar de goede Autobahn in? Ik zie er alleen A wegen tussenstaan, maar het laatste stuk is de E52..
  • skiester
    Advanced
    skiester op 24 november 2014 · 09:38
    Gewoon A8 invullen , dat stuk tussen munchen en salzburg, en volgens mij kun je ook max hoeveelheid km van snelweg invoeren. Vind je vast wel wat. E je kunt natuurlijk ook een grensplaatsje pakken en invoerennop booking.com en dan op kaart gaan kijken.
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Borrie
    Beginner
    Borrie op 24 november 2014 · 10:02
    Als je niet voor puur praktisch gaat kun je ook middenin München in het youth hostel verblijven. Daar zit ook nog eens een erg gezellige bar next door.
    Verder via booking.com vaak prima opties te vinden voor rond de 25E.
    The first fall of snow is a magical event. You go to bed in one world and wake up in another...
  • grotesmurf
    Beginner
    grotesmurf op 24 november 2014 · 11:01
    meer B&B kan je vinden op:
    https://www.airbnb.nl/s/Rosenheim--Duitsland?guests=2&sw_lat=47.60...

Let op dit is meestal zonder ontbijt .
  • Gaius
    Beginner
    Gaius op 24 november 2014 · 16:10
    Onderstaande is mij goed bevallen. Net buiten Munchen en voor mij betekende dat 18.00 weg en 24:00 in bed. Ideaal is dat je receptie niet nodig hebt ivm code van de deur. geen ontbijt, maar die haal ik wel als er weer peut in de auto moet.

Prijs was €70 voor 3 personen

http://www.booking.com/hotel/de/mcdreams-muenchen-messe.html?aid=37637...
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 24 november 2014 · 20:07
    Dank allemaal! Ik heb iets gevonden!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro