Te Koop; Armada TST 192cm €400,-

• besati
    Beginner
    besati op 23 november 2014 · 21:26
    Bij deze bied ik mijn Armada's TST 192cm aan ze zijn een paar dagen gebruikt, maar eerlijk gezegd te weinig. Hierdoor zijn ze nog in nieuw staat. Er zit een Marker Jester op gemonteerd op een zoollengte van 350mm. De ski's zijn met de print van 2013/201, en ik vraag er €400 voor (even te vergelijking bij Blue Tomato ben je er €760 voor kwijt).

• Borrie
    Beginner
    Borrie op 23 november 2014 · 21:39
    Pm.
    The first fall of snow is a magical event. You go to bed in one world and wake up in another...
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 23 november 2014 · 21:46
    Bij Sport-Conrad heb je voor 4 tientjes meer het 14/15 model + Marker Jester 16. Jouw setje is dan wel een beetje aan de prijs if you ask me.
  • besati
    Beginner
    besati op 23 november 2014 · 22:00
    Inderdaad kan je ze bij Sport-Conrad voor €710 kopen , daarbij komen dan nog verzendkosten. Al met al vraag ik me ook af hoeveel waarde er gehecht word aan een kleurtje omdat er echt niks aan de ski te zien is. Daarnaast ben ik ook wel bereid om in prijs te zakken alleen niet teveel.
  • bartus
    Beginner
    bartus op 23 november 2014 · 22:36
    Er zijn geen verzendkosten bij Sport-Conrad voor ski's en boards binnen europa
  • besati
    Beginner
    besati op 23 november 2014 · 22:44
    Dat kan zo zijn, ik heb nooit wat bij Sport-Conrad besteld, echter als je op de website kijkt zou er €10 gerekend worden.

http://www.sport-conrad.com/page/delivery-terms-popup...

Daarnaast gaat het nu niet om de €10 verzendkosten toch?
  • rollie
    Beginner
    rollie op 23 november 2014 · 23:02
    lieverd, op sport bittl is die 400, en op dit forum zijn er DPS ski's met beast bindingen of volkl mantras met binding en vellen voor bijna de prijs die je vraagt verkocht.... 😉
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • The_O
    Tourist
    The_O op 24 november 2014 · 01:24
    @besatie even los van prijs, wat vind/vond je eigenlijk van de ski? Waarom zo snel weer weg ?
    And Also The Trees
  • besati
    Beginner
    besati op 24 november 2014 · 08:51
    @rollie honneponnetje dat snap ik allemaal best wel. En op internet kan je het allemaal goedkoper vinden. Daarnaast is de ski alleen op sport bitll €400 met binding is die ook gewoon €620. Nou heb ik al gezegd dat ik echt wel bereid ben om in prijs te zakken.

@The_O Ik heb vorig jaar een half jaartje lesgegeven in Oostenrijk toen de poeder viel was de stoke voor enorm hoog en had nog geen poederbakken. Dus toen deze ski's halverwege het seizoen gekocht. Maar omdat ik veel les moest geven niet heel veel tijd gehad om van de poeder te genieten. Daarnaast zat ik ook nog eens in het verkeerde deel van de Alpen. De TST's zijn uitstekend bevallen een heerlijke ski echt waar. Alleen ben ik nu bezig met een studie en zit ik niet meer dan 3 vaste vakantie weken in Oostenrijk. Met andere woorden ik denk niet dat ik ze nog veel ga gebruiken.
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 24 november 2014 · 09:40
    Linksom of rechtsom
    Ik denk dat je in je handen mag klappen als je er meer dan 400 voor krijgt...
    Succes met de verkoop het is een prima ski!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 24 november 2014 · 10:43
    Ik vind het wel grappig dat iedereen zich er hier tegenaan bemoeit hoeveel iemand mag vragen voor een stel skis.
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 24 november 2014 · 11:34
    je moet het zien als tips niet als bemoeizucht.
    Toerisski
  • rollie
    Beginner
    rollie op 24 november 2014 · 11:36
    @besati schatje, dat is waar. Vooral met t tweede deel van m'n post wou ik aangeven wat hier ongeveer gevraagd wordt. Succes met de verkoop!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 24 november 2014 · 12:07
    Linksom of rechtsom
    Ik denk dat je in je handen mag klappen als je er meer dan 400 voor krijgt...
    rutgerberge op 24 nov. 2014 09:40

+1
    Toerisski
  • sanno
    Tourist
    sanno op 24 november 2014 · 12:09
    schatje, honneponnetje, lieverd. Ik heb het gevoel dat hier een romance aan het opwellen is. Misschien al eens gedacht aan DM om de vlinders in de buik te uiten?
    Toerisski
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 24 november 2014 · 12:20
    Love is in the air 😋
  • rollie
    Beginner
    rollie op 24 november 2014 · 12:24
  • skiester
    Advanced
    skiester op 24 november 2014 · 12:27
    whoohahaaaa die heb ik wel gemist in de meezing bios!
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • evan
    Advanced
    evan op 24 november 2014 · 12:29
    Ik vind het wel grappig dat iedereen zich er hier tegenaan bemoeit hoeveel iemand mag vragen voor een stel skis. skiester op 24 nov. 2014 10:43Zie dit soort discussies als de 'not so invisible hand' vs. 'talk to the hand' van de wepowder-marktplaats.
  • besati
    Beginner
    besati op 24 november 2014 · 19:38
    Wat een leuke reacties allemaal, ik kan hier serieus om lachen. Ik snap ook dat het als tip gegeven wordt dat ik mijn prijs moet verlagen. Maar het is vervolgens aan mij wat ik met die tip doe toch?

Het klopt dat je deze ski inderdaad bij sport bittl voor €620,-, toch vraag ik me af waarom je in de winkel voor een nieuwe ski die prijs neerlegt. Maar op het moment dat er een paar dagen op geskied is, maar de ski er nog als nieuw uitziet ik de ski van de hand moet doen voor €400. Dat is toch raar of ligt dat aan mij?

Daarnaast heb ik aangegeven dat ik de prijs echt wel wil verlagen, maar niet teveel omdat ik deze ski's gewoon rond de €650 waard vind. Met andere woorden de prijs is onderhandelbaar.
  • besati
    Beginner
    besati op 4 december 2014 · 16:00
    Bumpje met prijs verlaging €500,-.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 4 december 2014 · 21:57
    Tjah 😃
  • besati
    Beginner
    besati op 11 december 2014 · 18:59
    Er is een hoop over gezegd, jullie hebben achteraf toch gelijk. Tegelijkertijd een bump
    http://link.marktplaats.nl/m878822314
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 11 december 2014 · 19:17
    @besati Aldoende leert men 😃
  • besati
    Beginner
    besati op 14 december 2014 · 11:51
    Maw bump €400,-
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 14 december 2014 · 17:21
    @besati TIP: zet het bedrag ook in het onderwerp dan worden mensen sneller getriggered.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 14 december 2014 · 17:36
    @besati In je eerste bericcht staat nog €500. Dat kan verwarrend/ontmoedigend werken.
  • besati
    Beginner
    besati op 15 december 2014 · 01:34
    Thanks net aangepast!
  • nero
    Expert
    nero op 15 december 2014 · 17:25
    Zou ze gewoon houden als ik jou was. Zeker i.c.m. de Jester een prachtig setje.
  • besati
    Beginner
    besati op 6 januari 2015 · 20:22
    Bump nog steeds te koop eventueel ook te ruilen voor andere ski's.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro