Als je echter niet gebrand bent op een lange houdbaarheid: Bij de Xenos kun je er eentje op de kop tikken voor EUR 8,99 (zowel de 'pro' als de 'normale' variant)
Heb er daar van de week een pro kit gekocht!
Het enige is dat hij niet meer zo lang houdbaar zou zijn :S de t.h.t. datum ligt ergens halverwege 2015.
Het enige is dat hij niet meer zo lang houdbaar zou zijn :S de t.h.t. datum ligt ergens halverwege 2015. Pazz457 op 27 nov. 2014 13:14
Waarop staan die vervaldatums? Ik veronderstel dat de spalk en mond masker niet zo snel hun waarde verliezen?
Bij Xenos in Den Bosch te koop voor 8,99 (zowel kleine als grote versie). Vervaldatum staat op half 2015 WvD op 27 nov. 2014 15:01
Thanks! Had hem bijna besteld, morgen even de stad in. Mauske! op 28 nov. 2014 15:39
In Utrecht bij Xenos net even één pakketje gescoord. Er liggen er iig nog een stuk of vijf. Voor deze prijs kun je dat toch niet laten liggen. 😃
Ik kan t natuurlijk ook zelf uitzoeken, best wel erg groot vind ik
afmetingen: 230 x 90 x 240 mm. markindealpen op 27 nov. 2014 12:14
[mention="/profile/427"]@markindealpen[/mention] Je hoeft natuurlijk niet alles mee de berg op te slepen, en als er minder in het pakje zit is het ook kleiner in volume, of je kunt er spullen bij stoppen die je wel gebruikt. Zelf zie ik het nut van een thermometer op de berg bij ééndaagse tochten niet zo en heb ik bijvoorbeeld mijn ducttape om mijn stokken gewikkeld zitten.
Weet iemand of die traumazwachtel die er in zit zo'n 'Israeli bandage' is?
Bij Xenos in Den Bosch te koop voor 8,99 (zowel kleine als grote versie). Vervaldatum staat op half 2015 WvD op 27 nov. 2014 15:01
Thanks! Had hem bijna besteld, morgen even de stad in. Mauske! op 28 nov. 2014 15:39
In Utrecht bij Xenos net even één pakketje gescoord. Er liggen er iig nog een stuk of vijf. Voor deze prijs kun je dat toch niet laten liggen. 😃 Emmer op 29 nov. 2014 10:53