De snowscooter: uw nieuwe favoriete wintersport attribuut

• Remmie
    Advanced
    Remmie op 29 november 2014 · 22:12
    Beste wepowderaars,

Voor onze studie commerciële economie ben ik samen met 5 medestudenten een junioronderneming gestart. Hiervoor hebben wij een fantastisch product ingekocht wat wij zoveel mogelijk aan de man willen brengen om aanspraak te maken op een mooi schoolresultaat.

Vergeet grote poederbakken met veel te dure beast bindingen, laat de uw splitboards thuis, vanaf nu kunt u in de sneeuw de show stelen met de snowscooter! De snowscooter is een aluminium hybride step die zich aan past aan ieder seizoen! In de zomer op wielen en in de winter op ski's (om te wisselen met inbussleutel). Voor slechts 49.95,- (incl. eventuele verzendkosten) heeft u het perfecte sinterklaas of kerstkado voor uzelf uw kinderen, de buurman of neefjes en nichtjes. In ruil voor een winterse actiefoto met de snowscooter in dit topic storten wij de verzendkosten (6.95,-) terug. Koop hem nu voor uzelf of als kado en beleef misschien wel de beste winter ooit!

Fans en geïnteresseerden mogen zich laten horen in dit topic of via een privebericht! Op verzoek delen we ook handtekeningen uit. Bij genoeg respons en aansporing zal ik mezelf lenen als lijdend voorwerp door de snowscooter uit te testen op een strook buiten de piste.
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 29 november 2014 · 22:31
    Kunnen er ook gerockerde drijvers op?
    Rex Monte - Amor Nix
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 29 november 2014 · 22:44
    Met de snowscooter zijn de mogelijkheden eindeloos! ik ga even met de productieafdeling kortsluiten of dit te regelen valt. Bedenk je in ieder geval wel dat je Ski-tours nooit meer hetzelfde zullen zijn met dit product! nooit meer sneeuw onder je skins, gewoon afzetten en de berg opglijden
  • Easy
    Advanced
    Easy op 29 november 2014 · 22:59
    Het is dat ik net nieuwe "ultimate fun machines" gekocht heb ...

Ik vind dat dit product "under selled" wordt in het bovenstaande bericht. Ik bedoel: Aan het eind van de dag, zet je de wieltjes eronder en je stept zo terug naar NL. De ultieme "one quiver"! 😉
    Built for Speed
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 29 november 2014 · 23:04
    'Laat uw splitboards thuis...' En hoe zorgt de sneeuwscooter ervoor dat we omhoog klimmen?
    Live to ride, ride to live
  • Joske28
    Advanced
    Joske28 op 30 november 2014 · 08:24
    'Laat uw splitboards thuis...' En hoe zorgt de sneeuwscooter ervoor dat we omhoog klimmen? SportGillie op 29 nov. 2014 23:04

Gewoon op Powder Power!, gaat bijna vanzelf!
    Geniet nooit met mate!
  • coen
    Advanced
    coen op 30 november 2014 · 11:27
    Komt er ook een Carbon versie? Met het oog op human-powered scootering...
    Earn your turns...
  • doov
    Advanced
    doov op 30 november 2014 · 11:30
    'Laat uw splitboards thuis...' En hoe zorgt de sneeuwscooter ervoor dat we omhoog klimmen? SportGillie op 29 nov. 2014 23:04

Je ziet duidelijk de bevestigingshaken voor de vellen zitten. Je zet de glijders in duckstance en je hiket als een wilde de helling op, mede geholpen door de torsievering in de draagarmen.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 30 november 2014 · 12:14
    Ik zie op de achterkant een ronde accu toch? Gewoon de electro motor aan en als een hovercraft naar boven! Sweeeeet!

Ps. Voor nachtelijke sessies mis ik wel de koplamp en de fietsbel (voor het waarschuwen van de herten).
    Dromen zijn er om te realiseren
  • fanneige
    Tourist
    fanneige op 30 november 2014 · 14:18
    is dat zadel niet wat laag en heel pijnlijk als het wat bumpier wordt?
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world
  • Carel
    Expert
    Carel op 30 november 2014 · 14:35
    Oe aanlokkelijik Remco,

Ik zal even kijken of ik nog wat uit mijn winterrekening kan los wurmen. Wordt het ook bezorgd in Oostenrijk?
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 30 november 2014 · 16:26
    in ruil voor een paar overnachtingen in ST. anton is er een boel mogelijk
  • Carel
    Expert
    Carel op 30 november 2014 · 18:58
    Haha Deal! Zou mooi zijn weer eens samen te skiën!!!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro