Season kick off carpool

• OscarV
    Advanced
    OscarV op 5 december 2014 · 18:17
    @Geerten, ik rijd graag mee pak ik vanuit Utrecht de trein.
    Appartement/huis delen ben ik sowieso voor.
    You don't stop playing because you grow old, you grow old because you stop playing
  • MarkieMark
    Beginner
    MarkieMark op 5 december 2014 · 18:27
    @Geerten, als niemand met mij gaat rijden dan rij ik graag mee. Dan kan ik @OscarV in Utrecht oppikken.
    Een dag niet geskied is een dag niet geleefd
  • Geerten
    Advanced
    Geerten op 5 december 2014 · 19:17
    @OscarV @MarkieMark jullie zijn welkom
  • MarkieMark
    Beginner
    MarkieMark op 5 december 2014 · 19:40
    @Geerten, ik rij dan graag mee!
  • OscarV
    Advanced
    OscarV op 5 december 2014 · 19:57
    @geerten @markiemark top. Ik ook.
    You don't stop playing because you grow old, you grow old because you stop playing
  • MTV
    Beginner
    MTV op 5 december 2014 · 20:15
    Is er nog iemand die donderdagochtend (mag ook heel vroeg) heen rijdt en zondag einde dag terug? Ik rijd graag mee tegen kost en inwoning!
  • Geerten
    Advanced
    Geerten op 5 december 2014 · 20:26
    @OscarV en @MarkieMark zoals in het acco topic te zien is kunnen we op woensdag al terecht hebben zin/kunnen jullie eerder weg? Ik kan wsl woensdag avond al weg maar dan moet ik dan even de opvang van mijn kinderen regelen.
  • MarkieMark
    Beginner
    MarkieMark op 5 december 2014 · 20:32
    @Geerten, ik zou woensdag na werktijd weg kunnen. Ik werk in Utrecht.
  • OscarV
    Advanced
    OscarV op 6 december 2014 · 12:04
    @Geerten @Markiemark Ik werk en woon in Utrecht dus woensdag einde dag zou moeten kunnen. Check nog wel ff mijn agenda.
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 6 december 2014 · 12:54
    @Geerten, Flant en ik vertrekken woensdagochtend. We konden toch rond 15u het appartement in?
  • Geerten
    Advanced
    Geerten op 6 december 2014 · 15:52
    Klopt. Ik heb net mail contact met ze gehad en je kan er ook al eerder in.
  • Geerten
    Advanced
    Geerten op 6 december 2014 · 15:55
    @OscarV en @MarkieMark Opvang is geregeld. Ik heb een verjaardag in Amsterdam en ben om 1900 thuis. Kunnen wmb tussen 2000 en 2030 aanrijden.
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 6 december 2014 · 19:30
    Klopt. Ik heb net mail contact met ze gehad en je kan er ook al eerder in. Geerten op 6 dec. 2014 15:52wij zullen wel wat proviand inslaan voor jullie. En het ontbijt 😉
  • MarkieMark
    Beginner
    MarkieMark op 6 december 2014 · 19:50
    @Haagje, super!
  • MarkieMark
    Beginner
    MarkieMark op 6 december 2014 · 19:56
    @Geerten, lijkt me prima. Dan kan ik eerst in Utrecht nog wat eten en haal @OscarV op.
  • GerritA
    Advanced
    GerritA op 6 december 2014 · 20:01
    Update: Ellen en ik hebben besloten samen te gaan rijden dus transport is geregeld. Overnachting ook trouwens.

Ik kan mee met de kick-off, maar zoek nog een rit er naar toe (terug is evt. al geregeld). Kan woensdag of donderdag weg. Moeten wel even langs Ehrwald om ski's incl. kleding en skipas op te halen. Ehrwald ligt op de route. Ik woon in Almere maar kan in NL reizen.
    Kan ook zelf rijden en heb dan nog één plekje vrij in mijn renault megane Van.

Exit: yeah ik kan mee.....
    And snow it is.....
  • basvennik
    Advanced
    basvennik op 7 december 2014 · 10:22
    Mijn reis schema is niet echt aantrekkelijk, ik reis met een omweg over noordoost Frankrijk (Liouville). Ik moet de hond afzetten en auto wisselen.

Maar ik deel het toch maar ff:

Ik heb één plek vrij. (als iemand skibox + imperial die op opel zafira past heeft,dan 2)
    Vertrek op woensdag na werk (kan wat eerder) en wil op zondag na laatste afdaling terug naar Frankrijk.
    We kunnen óf in een keer door rijden óf ontspannen overnachten in frankrijk.
    Bezine tot aan frankrijk gratis. Daarna over op diesel (1op20)

Acco heb ik nog niet gevonden, maar dat komt wel.

grt
  • JeroenEvers
    Beginner
    JeroenEvers op 9 december 2014 · 19:52
    Ik wil graag mee dit weekend.
    Is er nog iemand die accomodatie wil delen en carpoolen (ik heb een auto als het moet, liever meerijden, mijn vriendin wil ook graag autorijden dit weekend 😃)
    Ik zou woensdag einde middag kunnen vertrekken (kom uit eindhoven) maar donderdag is ook prima. Ik moet maandag voor 15.00 uur terug zijn (zondag terug is ook goed)
  • Geerten
    Advanced
    Geerten op 9 december 2014 · 20:24
    Hallo @JeroenEvers,
    Wij @OscarV, @MarkieMark en ik vertrekken morgen avond uit Arnhem en mijn plan is ook om maandag om 1500 weer bij school te staan om mijn jongens op te halen.
    Dus als je je daar in kan vinden kan je wat mij betreft mee.
    Onze acco zit helaas vol.
    Geerten
  • JeroenEvers
    Beginner
    JeroenEvers op 9 december 2014 · 20:35
    Hoi @Geerten,
    Bedankt voor het aanbod!!
    Voor mij zou het fijn zijn als iemand mij in eindhoven op kan pikken (dan kan ik de auto thuis laten) en het liefst ga ik zondag al terug. Mocht dit lukken maak ik graag gebruik van je aanbod en kijk ik hoe ik naar Arnhem kan komen. Hoe laat vertrekken jullie?

gr
    Jeroen
  • basvennik
    Advanced
    basvennik op 9 december 2014 · 21:52
    @JeroenEvers: Ik rij morgen rond 14:00 weg uit den haag. Dus kan voor 16:00 wel in Eindhoven zijn.
    Ik ga wel met een omweg naar Overgurgl. Zie 3 posts hierboven.
    PM, whatsapp of bel even (0614368258).

Ik heb ook een acco, zie acco topic.
    grt
  • botski
    Tourist
    botski op 9 december 2014 · 22:09
    Is er iemand die donderdagochtend naar Obergurgl rijdt, en een plek over heeft? Ik zou dan willen meerijden. Accomodatie heb ik 😃

PM of bel even, 0621276007

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro