Vellen voor K2 Annex 108

• Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 1 december 2014 · 17:15
    Goedemiddag allen. Na advies en tips enige tijd terug heb ik vorige week mijn K2 Annex 108 (191cm) binnengekregen. Ik ben op zoek naar vellen voor mn nieuwe bakkies. Wat raden jullie aan? Voorgesneden vellen of zelf splitten? Voorgesneden heb ik ze online voor zo'n €160 gevonden, maar dan wel van K2. Ik heb slechte ervaringen met de vellen van Atomic, misschien stomme pech, maar ze gingen constant los. Verder heb ik op de Annex speciale gaten zitten voor vellen, dus hieroppassende (K2) hebben mijn voorkeur. Wat raden jullie aan en mocht dat het zelf splitten zijn, is er dan iemand die mij hier een keer mee op wrg zou kunnen helpen? (Hoofddorp, dus omgeving Amsterdam). Hartelijk dank!
  • mitely
    Expert
    mitely op 1 december 2014 · 17:33
    Hey Luukie25,
    Die k2 vellen (komen uit de Pomoca Fabriek) zijn erg goed, het bevestigings systeem, is ook zeer handig, zit stabiel, verzamelt zich geen sneeuw tussen Ski-tip en vel. goede glij performance en is duurzaam.
    Als je meer glij performance hebben wil kies dan een 100% Mohair vel, zijn wel duurder, , en verslijten sneller. Het toe snijden gaat relatief eenvoudig.

kijk op de Blackdiamond, of G3 website

http://www.genuineguidegear.com/de/life/videos/product/61?page=3...

http://eu.blackdiamondequipment.com/de/steigfelle/ascension-nylon-sts-...

(naar beneden scrollen..)

Succes
    Mitely
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 1 december 2014 · 17:35
    @mitely Thanks!
  • pilotjoe
    Beginner
    pilotjoe op 2 december 2014 · 19:58
    ik heb de sidestash vellen overgekocht van Murky. Passen nagenoeg perfect.Enkel, zoals verwacht, op de staart 2,5cm minder. Maar werkt perfect. Mss vind je dan wel iets via ebay…

Al crampons?
    The red line is not a limit, but should be the goal!
  • CPet
    Advanced
    CPet op 2 december 2014 · 21:20
    Even bestellen bij Thijs van Snowcountry. Gewoon originele nemen van K2 zit gegoten en super vellen.
    Let the snow come!
  • maryp
    Advanced
    maryp op 7 december 2014 · 17:58
    Gewoon bij Siem de jong funsports in delft heeft ze op voorraad de originele vellen.
    Zitten gewoon goed.
  • CPet
    Advanced
    CPet op 8 december 2014 · 13:37
    @maryp +1
    Let the snow come!
  • maryp
    Advanced
    maryp op 16 december 2014 · 17:55
    van de week met annex 98 op pad geweest met sjoerd remmelink,

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro