B.A.S.I.C.S. Avalanche awareness (mijn eerste topic)

• DaniëlC
    Advanced
    DaniëlC op 2 december 2014 · 22:52
    Ik wil beginnen met bloggen op de WePowder forums, maar ik moet toch ergens mee beginnen. Dus nadat ik afgelopen zondag, de Lawine 1 Theorie cursus van SSC heb afgemaakt, ben ik wat op het "web" gaan zoeken, en vond ik een aantal zeer informatieve filmpjes.

Nu ga ik ze niet allemaal benoemen, maar eentje die ik erg interessant vond en ook indruk op me maakte, was een mini-docuover Avalanche Awareness van de HighFivesFoundation (zie hieronder).

Nu zal dit al voor de beginnende freerider (met een basis lawine cursus) al niet veel nieuws meer zijn, maar toch is deze mini-docu een goede reminder, om als je safety skills weer op een rijtje te krijgen voordat je naar de bergen vertrekt.

Hoop dat jullie er wat aan hebben.

Groet,
    Daniël
    "Going to the mountains, is like going home"
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 2 december 2014 · 23:01
    @DaniëlChristiano Welkom! En een mooie eerste post zo!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • DaniëlC
    Advanced
    DaniëlC op 2 december 2014 · 23:08
    @Arjen THX!!!
    "Going to the mountains, is like going home"
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 2 december 2014 · 23:29
    Welkom! En dat is inderdaad een top-filmpje om de altijd nodige awareness hoog te houden. 14:30: 'If you are not getting educated, then... you're an idiot' - JJ
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 3 december 2014 · 00:00
    Dit is nou wat ze noemen een lekkere binnenkomer 😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro