Instructie filmpje vellen

• The_O
    Tourist
    The_O op 3 december 2014 · 17:16
    Mooi heb nieuwe vellen aangeschaft en zelf op maat gesneden.
    Altijd handig en met dank aan de instructie filmpje op Youtube.
    Echter bij step 5 (1:46) moet ik toch een zaag gebruiken want met een tangetje krijg ik onmogelijk die schroefjes doormidden. Of mis ik wat?

And Also The Trees
  • rollie
    Beginner
    rollie op 3 december 2014 · 17:36
    mij lukte het met een tang inderdaad prima. Maar de schroefjes waren op het knippunt ook dunner gemaakt, dus zou makkelijk moeten gaan. (BD vellen)
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • The_O
    Tourist
    The_O op 3 december 2014 · 17:58
    @rollie bedankt voor feedback. Schroefjes steken nog uit dus ga nog eens proberen misschien nog verder aandraaien.
    And Also The Trees
  • rollie
    Beginner
    rollie op 3 december 2014 · 22:57
    @The_O

ik heb m inderdaad stevig aan moeten draaien. Even googlen vond ik hier een plaatje van de schroeven, je ziet (niet heel duidelijk helaas) de inkeping zitten 😉 Was met een normale tang te doen.

"I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 4 december 2014 · 08:19
    Ik kon hem al, maar inderdaad een handig filmpje. Alleen het bijsnijden over de lengte vond ik lastig omdat je heel secuur je vellen moet plakken alvorens je gaat snijden.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro