POC Receptor+ Zwart, Maat L

• Jeffie
    Tourist
  • maatuh
    Tourist
    maatuh op 6 december 2014 路 23:52
    (Cynische modus aan) Jeffie, van harte welkom op wepowder! Wat is is jouw grootste motivatie om je aan te melden op dit forum? (Cynische modus uit)
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 7 december 2014 路 00:54
    Het forum wordt de laatste tijd vaak gebruikt door mensen om hun spullen te dumpen om vervolgens nooit meer iets van zich te laten horen. Hier had ik geen cynische modus voor nodig 馃構
  • Ave
    Beginner
    Ave op 7 december 2014 路 09:16
    Maar toch belanden ze hier, misschien met een andere reden dan de bedoeling is, maar hoe groter de community hoe beter. Het ligt aan ons als iemand zijn/haar gedrag niet aanpast!
    Dat ik domme dingen heb gedaan betekent niet dat ik dom ben...
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 7 december 2014 路 09:40
    @Ave Dus als iemand hier zijn / haar spullen alleen maar wil dumpen hoort ie bij de community???
  • Ave
    Beginner
    Ave op 7 december 2014 路 09:43
    Wat maakt de reden uit om hier te komen? Zelf was ik ook ooit op zoek naar een goedkoop boardje en blijven hangen. Verwacht niet dat iemand gelijk precies doet wat wij willen, maar help iemand wel daar te komen.
    Dat ik domme dingen heb gedaan betekent niet dat ik dom ben...
  • Jeffie
    Tourist
    Jeffie op 7 december 2014 路 10:43
    Met veel plezier de safety academy gevolgd op wepowder, zo forum ontdekt.
    Ik dacht die gasten waarderen vast wel een mooi koopje 馃槂 maar volgens mij kan het topic "marktplaats" beter worden verwijderd.

Naar alle freeriders op dit forum mijn oprechte excuses als ik jullie heb beledigd.
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 7 december 2014 路 11:58
    Het probleem is niet het topic "marktplaats", de manier waarop het gebruikt wordt kan in sommige gevallen wel als problematisch ervaren worden.
    In de geest van het VRIJrijden heb je op dit forum weinig regels omtrent het openen van topics etc. Verantwoordelijkheid is echter ook een belangrijk onderwerp in de modules van de SA 馃槈
  • Luns
    Beginner
    Luns op 7 december 2014 路 12:20
    Ach ja vroegah. Was er geen marktplaats en moest je nog betalen voor je WP lidmaatschap....

Welkom Jeffie! Ik weet het goed gemaakt. Je moet de komende 5 weken minstens 5 leuke posts maken op het forum. Moeten ook 5 verschillende onderwerpen zijn 馃槈
  • maatuh
    Tourist
    maatuh op 7 december 2014 路 18:18
    Met veel plezier de safety academy gevolgd op wepowder, zo forum ontdekt.
    Ik dacht die gasten waarderen vast wel een mooi koopje 馃槂 maar volgens mij kan het topic "marktplaats" beter worden verwijderd.
    Naar alle freeriders op dit forum mijn oprechte excuses als ik jullie heb beledigd. Jeffie op 7 dec. 2014 10:43

In mijn vorige post liet ik me leiden door jouw 1e 2 topics en het feit dat je 0 weken lid was; assumption is the Motherwell of all f*ckups...馃槈 mijn excuses voor mijn lompe eerste welkom, nogmaals welkom!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 7 december 2014 路 23:58
    In mijn vorige post liet ik me leiden door jouw 1e 2 topics en het feit dat je 0 weken lid was; assumption is the Motherwell of all f*ckups...馃槈 mijn excuses voor mijn lompe eerste welkom, nogmaals welkom! maatuh op 7 dec. 2014 18:18
    Same here, welkom 馃槂

Tip: Misschien iets meer moeite doen om zo'n MP topic op te leuken. Bijvoorbeeld meer dan alleen een Marktplaats linkje er in zetten.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro