dopjes voor oude-binding gaatjes in ski

• EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 7 december 2014 · 12:23
    Na het her-monteren van een binding ben ik nu op zoek naar wat van die kunstof dopjes waar je oude binding gaten mee kan opvullen. Hebben die dopjes nog een officiele naam en kan je ze ergens makkelijk krijgen/kopen om te voorkomen dat de oude gaatjes zich vullen met ijs?
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 7 december 2014 · 12:32
    Waarom niet gewoon met wat epoxy?
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 7 december 2014 · 12:37
    Ik ben nu even door m'n epoxy heen en ik heb ook nog wat oude inserts die ik op een of andere manier op wil vullen. Dit leek me zowel voor 't geval met, als 't geval zonder inserts, een makkelijke oplossing (alhoewel ik 't natuurlijk wel nog goed vast zou moet zetten...)
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 7 december 2014 · 12:40
    Hier te vinden. http://www.tognar.com/plastic-binding-hole-plugs-black-or-white/...

Nou heb ik het idee dat het vanuit bij jou daar goedkoper is om dingen uit de Ustated Nites te bestellen dan vanuit bij mij hier (importheffing en inklaringskostengewijs). Klopt dat? Zo ja, dan heb ik hier nog wel een lijstje liggen dat die goeie vent met die lange baard, door alle commotie bij ons hier, vergeten heeft af te handelen 😀 (Edit: als je daar gaat bestellen natuurlijk)
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 7 december 2014 · 12:44
    Wil je inserts opvullen, of oude gaten die de verwijderde inserts achterlaten? Bij dat laatste zullen die bindingpluggen niet groot genoeg zijn, denk ik. Indien het eerste: waarom zou je inserts willen opvullen?
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 7 december 2014 · 12:45
    Ik ben nu even door m'n epoxy heen en ik heb ook nog wat oude inserts die ik op een of andere manier op wil vullen. Dit leek me zowel voor 't geval met, als 't geval zonder inserts, een makkelijke oplossing (alhoewel ik 't natuurlijk wel nog goed vast zou moet zetten...) EmileHendrix op 7 dec. 2014 12:37

Duidelijk 😃
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 7 december 2014 · 13:46
    Bedankt voor de tip. Moet er nog even een keer goed over nadenken hoe ik 't precies aan wil pakken. En ik verwacht een paar inserts hele lange tijd of nooit meer te gebruiken. Maar kijkend naar een volle agenda en weerkaarten hoef ik me niet te haasten 😞

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro