Video's bewerken

• max6
    Tourist
    max6 op 8 december 2014 路 10:03
    Jongens, komende vakantie ga ik weer video's maken met mij GoPro. Ik kan me zo voorstellen dat ik niet de enige ben die dit gaat doen dit jaar of heeft gedaan afgelopen seizoen 馃構

Het probleem waar ik een beetje mee zit is dat als ik de video's heb gemaakt en terug kijk ze er een beetje suf uit zien.
    Het zijn allemaal losse fragmenten, ik zou graag een video met mooie effecten, tekst, slow motion etc. willen hebben.

Ik vroeg me af of jullie je beelden bewerken of laten bewerken door iemand die daar meer ervaring mee hebben?
    En hoe jullie dit doen of door wie?!
  • johannes
    Beginner
    johannes op 8 december 2014 路 10:15
    Ik bewerk ze zelf met Finalcut pro voor mac, als je een keer ziet hoe het werkt is het simpel te gebruiken en snel
  • emistos
    Advanced
    emistos op 8 december 2014 路 10:18
    Zelf doen is eerlijk gezegd wel zo leuk. Het kost je helaas wel flink wat tijd om zo'n programma onder de knie te krijgen. Programma keuze hangt van een aantal zaken af zoals besturingssysteem en de prijs die je er voor wilt betalen. Doorgaans worden programmas als Final Cut Pro, Sony Vegas, Adobe première, Powerdirector enz. gebruikt.
  • max6
    Tourist
    max6 op 8 december 2014 路 10:22
    Ja je moet het inderdaad wel tijd investeren in zo een programma. Die mooie video's die gemaakt worden door de pro's kan je zelf niet zo makkelijk maken.
    Is er nog niemand geweest die het door iemand heeft laten bewerken?
  • max6
    Tourist
    max6 op 8 december 2014 路 16:56
    Nog even een update, ik heb veder gezocht en kwam dit tegen:
    http://www.viedit.com/winter-sports-video

het is een website waar je een project kan posten voor een bedrag vanaf 50 euro.
    De editors kunnen dan op je project reageren voor hoeveel zij het willen gaan maken.
    Ik denk dat ik dit maar eens ga proberen na de vakantie, zijn er mensen die dit al eens geprobeerd hebben? of hier bekend mee zijn?
  • AlexanderHurk
    Beginner
    AlexanderHurk op 8 december 2014 路 18:08
    @max6 ik weet niet wat je budget is... maar denk dat je van de prijzen gaat schrikken (zie kopje pricing). Ligt heel van aan hoeveel materiaal je hebt... Bekijk mijn video's is, ik edit voornamelijk omdat ik het leuk vind.

Kan misschien ook wel voor jou wat editen tegen een (kleinere dan viedit.com) vergoeding...
    Riding on the edge!
  • JoostW
    Beginner
    JoostW op 8 december 2014 路 18:44
    Ik bewerk ze zelf met Adobe Premiere en dan een plug in Twixtor dan krijg je mooie vloeiende slomo's van 1%
    A winter without powder isn't a winter!
  • Dani毛lC
    Advanced
    Dani毛lC op 8 december 2014 路 21:30
    Ik zou leuk vinden om voor jou e.v.t. je video's te bewerken tegen een klein bedrag 馃槂

Hieronder een vid die ik deze zomer heb gemaakt (geen ski, maar krijg je wel een idee)

"Going to the mountains, is like going home"
  • LievenD
    Tourist
    LievenD op 8 december 2014 路 21:42
    Mocht je zelf zin hebben om bij te leren, we hebben er op wintersporters.nl al een lang topic over lopen:

http://www.wintersporters.nl/forum/topic/48270
  • The_O
    Tourist
    The_O op 8 december 2014 路 22:25
    [mention="/profile/10629"]@LievenD[/mention] bedankt voor link.

Nu er zoveel fanatieke filmers actief zijn. Missschien nog een idee jaarlijkse Freeride Film Festival: de top 5 beste edits van seizoen ervoor te laten zien incluisief bijbehorende We-Powder-Emmy-Award. Of gebeurt zoiets al?
    And Also The Trees
  • max6
    Tourist
    max6 op 12 december 2014 路 09:43
    Bedankt allemaal voor jullie reacties!
    Ik wil het gewoon een keer proberen, als een project plaats voor 50 euro wat het resultaat is. Zelf editen kan natuurlijk ook maar is niet echt mijn ding. @DaniëlC bedankt voor je aanbod! ik zal het onthouden maar wil eerst even bij viedit kijken wat er gebeurd.
    Ik kan kijken wat voor biedingen ik krijg en hoeveel ik uit kom. Je zit volgens mij nog nergens aan vast tot je een editor hebt gevonden die echt voor je aan de slag gaat. dus een project posten is gratis tot je beslist

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro