Lawine Airbag meenemen in het vliegtuig

• patrick72
    Beginner
    patrick72 op 11 december 2014 · 14:46
    Ik heb recentelijk een lawine airbag aangeschaft, kan iemand mij vertellen of deze zonder problemen meegenomen kan worden in het vliegtuig?
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 11 december 2014 · 14:53
    De airbag zelf is het probleem niet, maar de patroon. Wat voor een patroon heb je (hervulbare = leeg meenemen = geen probleem, inwisselbare = afhankelijk van de vliegmaatschappij of ze moeilijk doen). Verder zelf geen ervaring met de verschillende vliegmaatschappijen, daar kunnen anderen je wellicht over inlichten.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • sanno
    Tourist
    sanno op 11 december 2014 · 15:23
    hervulbaar gevuld meenemen is ook afhankelijk van land/luchthaven en maatschappij en misschien zelfs van individu hoe het gaat. Tot op heden nog geen problemen mee gehad.

Maar doe even een zoekactie er is al heel veel overgeschreven.
    Toerisski
  • VinVanTheMan
    Beginner
    VinVanTheMan op 11 december 2014 · 18:37
    Ha, zie hier een stuk over het meenemen van de airbag in het vleigtuig:
    http://www.snowcountry.nl/snowhow/article/lawine-airbag-mee-in-het-vli...
    Powder to the people!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 11 december 2014 · 18:51 One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • patrick72
    Beginner
    patrick72 op 11 december 2014 · 20:03
    Dank voor de duidelijke antwoorden!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 12 december 2014 · 06:30
    Ha, zie hier een stuk over het meenemen van de airbag in het vleigtuig:
    http://www.snowcountry.nl/snowhow/article/lawine-airbag-mee-in-het-vli... VinVanTheMan op 11 dec. 2014 18:37

Dit stuk is verouderd. De richtlijnen zijn aangepast.
    Toerisski
  • CZwinkels
    Advanced
    CZwinkels op 14 december 2014 · 19:05
    Ik heb ook zelf een aibag merk ABS . 1 keer meegenomen in het vliegtuig naar Innsbruck wel in mijn koffer in ruim bagage gedaan niks van gehoord .
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 15 december 2014 · 02:55
    De Europeanen en Australieers doen over het algemeen niet moeilijk. Even aanmelden is wel aan te raden, en de hele papierwinkel meenemen naar de luchthaven mocht je die ene employee tegenkomen die niet weet wat een airbag is. China, Japan en de USA doen in mijn beleving altijd moeilijk over zoiets ("OMG it's a BOMB!!"😉
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro