Verkocht: Nordica Hell&Back 185 met Marker Griffon

• Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 12 december 2014 · 10:03
    Ik heb nieuwe ski's gekocht, waardoor de Hell&Backs wel heel veel overlap hebben in mijn 'quiver', iemand anders gaat er hoop ik vaker op skiën dan ikzelf.

Modeljaar: 2012/2013
    Lengte: 185
    Sidecut: 135-98-125
    Radius: 21 m
    Constructie: full sidewall, I-core kern, early rise tip, camber, flat tail
    Staat: gebruikt, maar niet misbruikt (zeer goede staat). Een paar kleine krasjes bovenop, paar oppervlakkige krasjes op belag (foto's volgen vanavond/morgen).

Binding: 2012/2013 Marker Griffon (wit)
    Positie: factory line
    BSL: geboord voor 315 mm (te gebruiken voor 300-325 mm, misschien nog iets ruimer).

Vraagprijs: 275 euro.

Te bezichtigen in Hilversum (alleen weekend, werk in het buitenland).

Voor meer info, biedingen etc. graag PM
    gigiski.com | deskiclub.nl
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 12 december 2014 · 19:58
    Niet de beste (morgen maak ik betere foto's met daglicht), maar voor de eerste indruk:

• CPet
    Advanced
    CPet op 12 december 2014 · 21:24
    O dat zijn zulke heerlijke latten. Off en on piste. echte knallers. heb er 2 weken op gereden en zo fijn. Zou ze bijna overnemen van je!
    Let the snow come!
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 12 december 2014 · 21:26
    Kom maar door met je bod... 😉
  • ginga
    Tourist
    ginga op 15 december 2014 · 15:36
    O dat zijn zulke heerlijke latten. Off en on piste. echte knallers. heb er 2 weken op gereden en zo fijn. Zou ze bijna overnemen van je! CPet op 12 dec. 2014 21:24

+1
    nuff said
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 29 december 2014 · 18:18
    Kerstvakantie bump. Nieuwe prijs 275
  • JobLomans
    Expert
    JobLomans op 30 december 2014 · 20:34
    Ben benieuwd wat je het verschil vindt met skien tussen de atomic automatic en deze Nordica's?
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 30 december 2014 · 20:52
    Vandaag in Tiroolse poeder mijn Automatics geskied. Vooral de speelsheid van die ski's is erg lekker in deze lastige omstandigheden (25 cm poeder op de piste, op plaatsen het dubbele ernaast, slecht zicht). Je glijdt overal overheen en wordt geen moment verrast door hopen sneeuw, bovendien draaien de Automatics een stuk korter, doordat ze aan de achterkant met flink wat rocker veel makkelijker loslaten en niet haken in de diepere sneeuw.

Eigenlijk een compleet andere ski in deze condities. De Hell&Backs doen het natuurlijk veel beter op een strakkere ondergrond, zelfs op ijs. Niet te vergelijken (al moet ik zeggen dat de Automatic het daar ook nog goed doet voor een poederski).

De Automatic is één grote compensatie voor mijn inperfecte skitechniek. Dat weet ik wel, maar die brede lach op mijn gezicht de hele dag vind ik persoonlijk een hoger doel.
  • CPet
    Advanced
    CPet op 30 december 2014 · 21:14
    Fijne ski voor in de poeder en inderdaad redelijk te skiën op de piste mits hij vlak is en niet veel ijs. Ga je stijl couloir doen of met veel snelheid op de piste dan je Hell racers weet ik zeker....Niet verkopen die dingen er bij houden!
    Let the snow come!
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 30 december 2014 · 21:20
    Ik heb naast mijn Automatics ook nog Fischer Ranger 88's. En stijle couloirs ga ik de komende jaren toch niet doen. Ik denk dat iemand anders meer plezier van mijn Hell & Backs kan hebben. En mocht ik ze niet verkocht krijgen, dan zal ik ze niet weg doen. Beloofd.
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 23 januari 2015 · 14:29
    De Hell & Backs zijn verkocht.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro