FWQ Wie doet mee ??

• twintipmafia
    Advanced
    twintipmafia op 15 december 2014 · 15:49
    Vetrek binnen 10 dagen voor 2 maanden naar Tirol. Doel is om ook een paar FWQ'S te gaan zien. Zijn er WP'ers die mee gaan doen ?? Kwestie van te weten wie we moeten aanmoedigen.... Laat maar horen.
    Grtz en tot ...
  • Easy
    Advanced
    Easy op 15 december 2014 · 20:57
    Euhh ... @AlexHooftman is van plan aardig wat wedstrijdjes te gaan rijden ...
    Built for Speed
  • evan
    Advanced
    evan op 15 december 2014 · 21:01
  • AlexHooftman
    Expert
    AlexHooftman op 18 december 2014 · 12:12
    Yes.. ik zal voornamelijk mee doen met de wedstijden in Oostenrijk. @paulski rijdt ze in verschillende landen, voor zover hij mij verteld heeft. Ik weet nog niet voor welke ik kwalificeer, dat krijg je pas te horen +-3 weken voor de start van het event.
  • paulski
    Expert
    paulski op 18 december 2014 · 12:20
    Klopt!! @evan

Ik ga veel qualifiers rijden dit seizoen en heb me voor de eerste paar al kunnen inschrijven. @twintipmafia je zou dit eens kunnen bekijken. https://fwt.memberpro.net Hier kan je als het goed is zien wie er ingeschreven hebben en welke datum ze eventueel worden toegelaten. Weet het niet zeker want je hebt een inlog nodig om toegang te krijgen tot alles..

Cool trouwens dat je komt kijken, extra publiek is nooit verkeerd😉
  • twintipmafia
    Advanced
    twintipmafia op 18 december 2014 · 13:19
    @paulski, @AlexHooftman, Zitten vanaf 17 januari in de bergen met onze camper. Je zal ons horen roepen ginder !! We komen elkaar wel tegen. Sowieso veel succes !!!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro