Betere sneeuw binnen één uur rijden van St. Anton

• TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 21 december 2014 · 23:24
    Poedervrienden,

Ik bevind me nu in St. Anton en hoewel na de kleine dump en een beetje zoeken er fijne bochten gevonden zijn, is alles al snel verspoord. De onderlaag is niet zo slecht als ik in eerste instantie had gevreesd, maar ik heb het beter gehad. Zou iemand mij kunnen tippen voor een leuk gebied(je) binnen een uurtje rijden van St. Anton waar de condities beter zijn? Maatjes van me zitten nu in Ischgl/Kapl en daar lijkt het niet veel beter te zijn (er werd een foto van een base van een snowboard gestuurd en daar kon ik het een en ander uit opmaken). Graag zouden we nog ergens naar toe gaan waar de sneeuw beter is, maar het lijkt erop alsof het allemaal niet heel veel beter is en/of wordt.
    Ik hoor het heel graag als iemand nog suggesties heeft!

Stay safe.
  • skiester
    Advanced
    skiester op 22 december 2014 · 06:33
    Obergurgl was vorige week nog verrassend goed. Veel beter dan naastgelegen Sölden. Overigens nog best wat schade aan mn demo's dus sharks zitten overal... Wellicht piste techniek training? 😉
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Jordyvannies
    Beginner
    Jordyvannies op 22 december 2014 · 08:23
    Ischgl was tot vrijdag redelijk goed te doen, zaterdag al erg slecht en kan me niet voorstellen dat er nu nog veel over is met al dat volk.

M'n base heeft er trouwens ook redelijk wat onder geleden
    Life's Journey is not to arrive at the grave Safely in a well preserved body, But rather to skid in sideways, totally worn out, shouting: "Holy Shit... What a Ride!"
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 22 december 2014 · 13:15
    Ik zag op de app bij de reports dat in de Montafon ook nog wel wat poeder gevonden werd...
    It's all about the turns duuuuuude!
  • lesalpes
    Elite
    lesalpes op 22 december 2014 · 17:55
    Des te dichter op de hoofdkam, des te beter. Waarbij ik de beste berichten hoor uit Stubai en Obergurgl.
  • Martin-87
    Expert
    Martin-87 op 22 december 2014 · 22:12
    Kaunertal en Ischgl zijn de eerste 2 die mij te binnen schieten...
  • Martin-87
    Expert
    Martin-87 op 22 december 2014 · 22:13
    -Dubbele post-

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro