Voorstellen, en Alugator expert of deploy transfer 7?

• xxxMxxx
    Tourist
    xxxMxxx op 22 december 2014 · 16:16
    Hi allemaal, na jaren lurken op dit forum zal ik me kort voorstellen. Ik ben 48, 1.91 m, 90 kg, ski van kinds af aan. Zoveel mogelijk naast en tussen de pistes, vooral in Zermatt. Laatste jaren ook Cortina, Corvara, La Rosiere/Thuile, Sainte Foy, Espace Killy.
    Echt off piste beperkt gebleven tot 3 keer de Theodul gletsjer in Zermatt (en een keer een dag in Cervinia op de heli wachten tot het zou opklaren om de Schwarztor te doen, maar helaas...), en het NK freeride vorig jaar: 14e in de kwalificatie...
    Dit jaar bezig om een freeride set voor mezelf aan te schaffen, want tot nu toe altijd gehuurd (tip in Zermatt: kelder van Yosemite, Bahnhofstrasse 20, http://www.yosemite.ch/zermatt/).
    Skis en airbag via dit forum gekocht (K2 pettitor, ride 30 Mammut).
    Nu op zoek naar schep. Bever heeft de Mammut alugator expert en de Black Diamond deploy transfer 7 in de aanbieding.
    Welke zouden jullie kopen?
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 22 december 2014 · 17:11
    Zolang ie maar van Aluminium is en misschien speelt de lengte van de steel nog wel een rol ivm ruimte in je rugzak.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro