Gedeelte Wildschutz weg? Warth

• Jespervz
    Beginner
    Jespervz op 24 december 2014 路 06:26
    Ik zag op de vernieuwde pistekaart van Warth/Schröcken dat het gedeelte tussen de Saloberkopf en Jägeralpbahn niet meer gemarkeerd is als Wildschutz. Zou dit gedeelte Wildschutz dan opgeheven kunnen zijn of niet ? Toen ik vorige winter op piste w2 was stond er wel bordjes langs de zijkant met ''wildschutz'' dus het was er in ieder geval wel..

Skileraar bruin Jelmer
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 24 december 2014 路 08:04
    Zou goed kunnen, heb wel eens gelezen dat dit per jaar bekeken word door de lokale instanties waar wel of geen wildschutz.
    It's all about the turns duuuuuude!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 24 december 2014 路 08:59
    Ik ga begin maart met wat vrienden die kant uit en zal wel eens gaan gluren daar 馃槂
  • Niels
    Advanced
    Niels op 24 december 2014 路 09:08

Je kan het hier zien: http://vogis.cnv.at/atlas/init.aspx?karte=forst_und_jagd&ks=digita...

Er is nu iig geen Wildschutz daar, alleen rondom Schröcken.
  • Jespervz
    Beginner
    Jespervz op 25 december 2014 路 00:04
    Aha okay, bedankt voor de antwoorden !
    @Spookjuh Hmm ik zit net een week eerder in Warth 馃構
    Skileraar bruin Jelmer
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 25 december 2014 路 00:26
    Hmm ik zit net een week eerder in Warth 馃構 Jespervz op 25 dec. 2014 00:04
    Ik ben gelukkig niet meer zo gebonden aan schoolvakanties 馃槂 BTW, als de condities slecht zijn ga ik niet. Ik wil wel nog een beetje kunnen freeriden 馃槂
  • Jespervz
    Beginner
    Jespervz op 25 december 2014 路 01:20
    @Spookjuh tja ik zou het niet erg vinden om een week te spijbelen maar m'n ouders denken er anders over x)
    hopelijk valt er nog 5 meter sneeuw in de tussentijd 馃榾
    Skileraar bruin Jelmer
  • kanski
    Elite
    kanski op 25 december 2014 路 11:31
    Gedeelte Wildschutz erbij!

Niet dat het uitmaakt... er ligt toch geen sneeuw! 馃槈
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • Jespervz
    Beginner
    Jespervz op 25 december 2014 路 13:26
    @kanski Tja dat kan natuurlijk ook 馃構
    Skileraar bruin Jelmer
  • martijn_leseman
    Advanced
    martijn_leseman op 26 december 2014 路 19:42
    bij het genoemde stuk in Warth/Schröcken staan de borden voor de wildschutz er nog wel, maar ik heb hier nog nooit iemand gezien die zich daar iets van aan trok..... nu heel veel sneeuw trouwens (50cm)
  • Jespervz
    Beginner
    Jespervz op 26 december 2014 路 19:47
    @martijn_leseman Vorig jaar zag ik er ook al heel veel sporen naar toe gaan馃槷
    Zit je er nu? Veel plezier als je er zit ^^
    Skileraar bruin Jelmer
  • martijn_leseman
    Advanced
    martijn_leseman op 26 december 2014 路 22:06
    Yep, vandaag genoten en de komende dagen weer. Voor je volgende trip: dit stuk is een aanrader.
  • Jespervz
    Beginner
    Jespervz op 26 december 2014 路 22:56
    [mention="/profile/8271"]@martijn[/mention]_leseman Aha, ik ben nog niet de off piste Held dis denk niet dat ik er snel heen zal gaan, maar ga je dan vanaf piste w2 die kant op ?
    Skileraar bruin Jelmer
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 28 december 2014 路 13:40

Je kan het hier zien: http://vogis.cnv.at/atlas/init.aspx?karte=forst_und_jagd&ks=di...
    Er is nu iig geen Wildschutz daar, alleen rondom Schröcken. Niels op 24 dec. 2014 09:08

@Niels, de link en site doen het niet meer, kan jij misschien nog wat vinden ?
  • Niels
    Advanced
    Niels op 28 december 2014 路 18:48
    @rutgerberge: hier nogmaals: http://vogis.cnv.at/atlas/init.aspx?karte=basiskarten_und_bilder...

Als je bedoeld dat je altijd bij de basiskaart uit komt. Dan ff het eea aan en uit vinken links boven.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro