ervaring boeken via vvv van val thorens

• bouke
    Tourist
    bouke op 29 december 2014 · 14:12
    Hallo,

Wie van jullie heeft ervaringen met het boeken van een apartement + skipas op www.valthorens.com. Het is een stuk goedkoper dan via nederlandse reisorganisaties, maar is het wel goed geregeld allemaal? moet je je eerst melden bij de vvv in VT dan of kun je gelijk naar complex. Komt de skipas echt op tijd thuis aan? of kun je hem beter daar ophalen?

Ik hoor graag jullie ervaringen.

gr
    bouke
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 29 december 2014 · 16:27
    Ik zou je vraag stellen op wintersporters.nl
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 29 december 2014 · 16:33
    @bouke, ik zou ze ff bellen. Ik ben reuze benieuwd naar de antwoorden.
    May the powder be with you.
  • bouke
    Tourist
    bouke op 29 december 2014 · 16:45
    [mention="/profile/27539"][mention=27539]@bouke[/mention][/mention], ik zou ze ff bellen. Ik ben reuze benieuwd naar de antwoorden. meteomorris op 29 dec. 2014 16:33

Mijn Frans is niet zo best 😋, meestal hun Engels ook niet. Goed plan om ff op wintersporters.nl de vraag te zetten. Doe ik ff. Antwoorden zet ik hier neer.
  • AlexanderHurk
    Beginner
    AlexanderHurk op 29 december 2014 · 17:24
    @bouke in val tho spreken ze vaak erg goed Engels! Stikt daar van de Engelsen en Nederlanders namelijk.
    Riding on the edge!
  • huib
    Expert
    huib op 29 december 2014 · 22:33
    Ik heb geen ervaring met VT.com maar wel vaker via de web-site van een skigebied iets geboekt, ook in Frakrijk. Soms inderdaad wat goedkoper, en soms heb je een accommodatie die via de NL touroperators al is uitverkocht.
  • bouke
    Tourist
    bouke op 29 december 2014 · 23:23
    Topic kan dicht 😃 we hebben toch gekozen voor le grand domaine 😃
  • jago
    Advanced
    jago op 30 december 2014 · 17:40
    kijk hier eens naar....dit zijn particulieren appartementen met skipas (zelf reserveer ik altijd via www.snowtime.nl) maar via deze site kan het natuurlijk ook rechtstreeks http://www.appartementen-val-thorens.nl

ps het boeken gaat online en de sleutels kan je afhalen bij een balie in het dorp

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro