Google Earth Plug-in

• Mseize
    Beginner
    Mseize op 30 december 2014 · 21:01
    Ik wil graag de routekaarten checken en daarbij gebruik maken van GE omdat wepowder me heeft verteld hoe geweldig dat is. Ben wel benieuwd naar die 3D weergave en alles. Nu moet ik blijkbaar een plug-in downen maar die lijkt niet geaccepteerd te worden door mijn mac. Weet iemand wat te doen?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 30 december 2014 · 22:31
    @Mseize, welke browser gebruik je?
    May the powder be with you.
  • Mseize
    Beginner
    Mseize op 31 december 2014 · 12:42
    Ik heb het geprobeerd met chrome (mijn standaard browser) en met safari, in beide gevallen wordt het geweigerd.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 31 december 2014 · 16:11
    @Mseize, vreemd. Ik heb geen probleem met Safari. Kun je een screenshot maken van de melding die je krijgt?
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 31 december 2014 · 18:39
    Wij hebben zowel met ie als met Firefox problemen, hij doet gewoon niks em vraagt elke keer of we de plugin willen installeren...
  • Mseize
    Beginner
    Mseize op 2 januari 2015 · 12:19
    Ik krijg deze pop-ups te zien. Volgens het hulpprogramma zou ik het via mijn beveiligingsinstellingen kunnen aanpassen. Met de optie 'open toch' krijg ik dezelfde pop-up.

Mac adviseert een nieuwere versie of een vergelijkbare app te zoeken. Beide optie geprobeerd zonder succes.

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 2 januari 2015 · 13:27
    @Mseize, ahhh... ik (en vele anderen) hebben gewoon die plugin gedownload. Met Safari werkt die perfect. Chrome is sinds de update een zooitje. Hun eigen plugin voor google earth werkt en een stuk langzamer geworden.

Gewoon de plugin voor safari installeren.
  • Mseize
    Beginner
    Mseize op 2 januari 2015 · 13:44
    ahh, beetje een omweg maar het werkt! Thanx
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 2 januari 2015 · 15:03
    @Mseize mooi! Verdere feedback is natuurlijk welkom!
  • Mseize
    Beginner
    Mseize op 3 januari 2015 · 13:55
    Als ik weer wat heb laat ik het weten. Voor nu ga ik de site goed in de gaten houden, nog even de belangrijkste paragrafen uit mijn module 1 doornemen zodat ik vanaf woensdag lekker kan knallen in Verbier!
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 3 januari 2015 · 14:22
    Krijg het hier in IE nog steeds niet voor elkaar...

Ook kan ik als ik ingelogd ben met mijn Ipad nergens op reageren, dan doet die net of ik niet ingelogd ben, en toch staat mijn naam rechts bovenin.
  • Mseize
    Beginner
    Mseize op 3 januari 2015 · 14:33
    Heb je een Mac? Dan ga je naar preferences - Beveiliging / Privacy.

Daarna klik je op het slotje links onder (je moet dan je password invoeren)
    Vervolgens klik je de onderste optie aan: 'Elke willekeurige bron'

Daarna klik je op 'Sta toe'.
    Vervolgens installeer je met Safari die plug-in en herstart je Safari. Safari vraagt dan ook nog een keer om je toestemming de plug-in te openen, dit sta je uiteraard toe.
    Bij mij werkte het na al deze stappen. Vergeet niet om na deze acties je beveiliging weer terug te zetten naar de originele instellingen.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 3 januari 2015 · 15:10

Ook kan ik als ik ingelogd ben met mijn Ipad nergens op reageren, dan doet die net of ik niet ingelogd ben, en toch staat mijn naam rechts bovenin. rutgerberge op 3 jan. 2015 14:22

@rutgerberge Uitloggen en weer inloggen. Dan zou het probleem inzake reageren voorbij moeten zijn
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 4 januari 2015 · 01:19
    Uitloggen ging niet , wel inloggen ondanks dat mijn naam rechts boven al stond.
    Heeft toch moeite met een account via 4 verschillende systemen
  • CZwinkels
    Advanced
    CZwinkels op 4 januari 2015 · 17:31
    [mention="/profile/27609"][mention=27609]@Mseize[/mention][/mention], ahhh... ik (en vele anderen) hebben gewoon die plugin gedownload. Met Safari werkt die perfect. Chrome is sinds de update een zooitje. Hun eigen plugin voor google earth werkt en een stuk langzamer geworden.
    Gewoon de plugin voor safari installeren. meteomorris op 2 jan. 2015 13:27
  • CZwinkels
    Advanced
    CZwinkels op 4 januari 2015 · 17:35
    waar ken ik de plugin voor mac safari vinden? kan je een link toesturen?
  • Mseize
    Beginner
    Mseize op 5 januari 2015 · 12:38
    Als je een route hebt aangeklikt zie je dit scherm:

Rechtsonder zie je een wereldbolletje naast het Google logo. Als je dat bolletje klikt krijg je automatisch die link.

Anders werkt deze link misschien wel: http://www.google.com/intl/en/earth/explore/products/plugin.html...
  • CZwinkels
    Advanced
    CZwinkels op 9 januari 2015 · 21:27
    Bedankt voor de reactie maar het lukt op geen enkele manier om 3d te krijgen. Heel vreemd want als ik gewoon via Safari op google earth open kan ik wel 3d maps zien maar niet als ik vanuit de route door klik. Ik laat het even zitten komt vast nog wel een keer.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro