wie helpt mij veilig de winter door

• -Jurjen-
    Advanced
    -Jurjen- op 1 januari 2015 路 12:42
    Ik zit dit seizoen in Gerlos en ik ben nog op zoek naar een paar poedermaatjes. Zonder moet ik toch echt in mijn eentje gaan rijden en dat kunnen wij als community toch niet toelaten 馃榾.
    Wie o wie?
  • Frenktastic
    Advanced
    Frenktastic op 1 januari 2015 路 13:13
    Haha. Misschien kom ik nog wel eens voorbij... wie weet. Ride safe kerel!
    If the conditions are crap, it's called training!
  • El-Ni帽o
    Advanced
    El-Ni帽o op 1 januari 2015 路 14:25
    Ha yuryen,

Lekker hoor een paar maanden in de sneeuw zitten. De hoeveelste keer is het voor jou in Gerlos?
    Morgen vertrek ik met een groepje voor (helaas maar) 1 week naar Zell Am Ziller, misschien kunnen we meeten ergens op zaterdag?
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 1 januari 2015 路 14:49
    Ik ben de eerste week februari in Zell Am Ziller! Misschien dat in januari wel een keer die kant op kom. Laat maar horen als je het wat vind.
    It's all about the turns duuuuuude!
  • -Jurjen-
    Advanced
    -Jurjen- op 1 januari 2015 路 17:46
    @Frenktastic sowieso doen Frenk

@El-Niño Dit is de eerste keer in Gerlos. Zaterdagen kan ik de hele dag niet, maar zondag zou kunnen.

@AVDL Laat maar weten als je deze kant op komt
  • evan
    Advanced
    evan op 1 januari 2015 路 18:04
    Ik zit dit seizoen in Gerlos en ik ben nog op zoek naar een paar poedermaatjes. Zonder moet ik toch echt in mijn eentje gaan rijden en dat kunnen wij als community toch niet toelaten 馃榾. yuryen op 1 jan. 2015 12:42Kijk maar uit voor de off-piste-politie. :-/
    http://www.dumpert.nl/mediabase/6632652/33942892/de_pistepolitie_.html...
    Hmm De pistepolitie in het Zillertal Arena. JoostW op 31 dec. 2014 21:47
    http://wepowder.nl/forum/topic/38468?page=14#last

Ik las net dat @Tim1 het hele seizoen in het Zillertal zit.
    http://wepowder.nl/forum/topic/106275
  • Tim1
    Advanced
    Tim1 op 1 januari 2015 路 18:26
    Ja ik had yuryen al gecontact @evan, toch bedankt 馃槈
  • -Jurjen-
    Advanced
    -Jurjen- op 1 januari 2015 路 21:13
    @evan Haha ja ik heb ze al gespot. Ik blijf ver bij ze uit de buurt 馃榾
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 1 januari 2015 路 22:23
    @yuryen hoe is de base nu? Er komt wel weer nieuwe sneeuw aan natuurlijk. Heb je al wat gereden?
    It's all about the turns duuuuuude!
  • -Jurjen-
    Advanced
    -Jurjen- op 2 januari 2015 路 08:14
    Ik heb al wel het een en ander gereden. in de bossen ligt eigenlijk nog net niet genoeg, maar open velden hebben nu wel een degelijke base. Op sommige plekken onder de boomgrens heb ik echt tot aan mijn heupen in de sneeuw gestaan. Gister op de eerste bluebird dag na de sneeuwval was ik ziek (leuk man zo'n chalet vol met kinderen), dus ik heb nog niet echt rond kunnen kijken. Er is boven wel heel veel wind geweest en ik hoorde wel dat er hier en daar wat spontane lawinetjes zijn geweest.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro