Beste route naar Graubunden?

• Reinier
    Advanced
    Reinier op 3 januari 2015 · 16:44
    Iemand actuele info over de wegwerkzaamheden in Duitsland? Begreep dat er veel gaande is op alle varianten. Rij meestal over Stuttgart en Ulm, maar twijfel of dit snelste route is. Gaan op een di. middag rijden eind januari.
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 3 januari 2015 · 16:53
    Onze route (ruim 20 keer per jaar):

NL - Oberhausen - Köln - Frankfurt - Würzburg - Ulm - Bregenz

Deze route nog recentelijk gereden, geen reden voor omrijden. Zijn natuurlijk veel variaties op, bijvoorbeeld over Stuttgart die ook prima zijn. Ik zou persoonlijk in geen geval over Basel rijden.
    Rex Monte - Amor Nix
  • Constant
    Beginner
    Constant op 3 januari 2015 · 17:11
    Als je over Basel rijdt, dan heb je toch minder kans op files dan via Ulm? Is mij door Zwitsers aangeraden en komt ook overeen met mijn eigen waarnemingen.
    Beginner , beginner en nog eens een beginner..................
  • mhilberts
    Beginner
    mhilberts op 3 januari 2015 · 18:35
    eens met constant.
    Luxemburg - saarbrucken of strassbourg- mulhouse-basel richting zurich is rustiger over het algemeen.
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 3 januari 2015 · 19:03
    Vroeger altijd over Basel gereden, maar de route over Ulm is in onze ervaring echt stukken sneller.

Disclaimer: wij rijden zelden op 'drukke dagen', meestal op zondag. Zou goed kunnen dat over Basel sneller is doordeweeks.
    Rex Monte - Amor Nix

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro