Te huur 2x Jones Splitboard met randzaken

• Davy2010
    Beginner
    Davy2010 op 4 januari 2015 · 13:32
    Aangezien mn halve seizoen naar de maan is (heb mn pols gebroken) bied ik mn splitboard te huur aan zodat iemand er tenminste nog een beetje lol aan kan beleven.

Je kan kiezen want ik heb er twee (Jones Hovercraft 160 of Jones Solution 168). Voorzien van Karakoram binding en nieuwe Gecko vellen.
    Stokken en 3 eenheid en airbag evt ook te huur.
    Alles in nieuwstaat en goed onderhouden.
    Prijs hangt een beetje af van hoe lang ze worden gehuurd maar in ieder geval goedkoper dan wanneer je ze bij een winkel zou huren.

Ik zit in omgeving den haag.

groetjes

Daaf
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 5 januari 2015 · 03:15
    Ik heb het niet nodig, maar... goed idee. Sterkte met je pols!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Davy2010
    Beginner
    Davy2010 op 8 januari 2015 · 16:00
    bump
  • Luns
    Beginner
    Luns op 9 januari 2015 · 08:07
    Hi Daaf,

Klote van je pols man, beterschap!

Wat je aanbiedt is precies wat ik zoek als ik een splitboard set zou willen huren. So far verry good. Voorlopig heb ik alleen nog non-split tripjes in het vizier, maar daar kan in maart zomaar verandering in komen.

Cool initiatief. Als er gesplit wordt hoor je van me.

Groet,
    W
  • Davy2010
    Beginner
    Davy2010 op 9 januari 2015 · 09:45
    Thanks,

Maandag hoor ik of het bot goed zit. Zo ja geen operatie en kan ik 2e helft vh seizoen ook nog wat doen, zo nee, dan is het einde seizoen en kan ik ook mn Canada tripje vergeten.....keep your fingers crossed!
  • Florisd
    Tourist
    Florisd op 10 januari 2015 · 17:19
    Hoi davy,

Ben zeker geintresseerd in het huren van je splitboard. Ik heb nog nooit gesplitboard ga deze krokus voor het eerst, raad je de hovercraft of solution aan? Ik neig naar hovercraft anders, lijkt me wel koel om te proberen.

Gaat dus om de week van 1-9 februari, en wil graag de complete set huren incl stokken en kan de komende tijd anytime ophalen in den haag.

Wat voor prijs vraag je hiervoor? En wat voor huurprijs voor de 3 eenheid, en wat voor prijs voor de airbag vraag je? Als ik het kan lappen wil ik die er misschien nog wel bij..

Laat maar weten,

bellen kan ook
    nummer is 06-46031068

gr floris
  • GNY
    Tourist
    GNY op 12 januari 2015 · 22:56
    Ik heb ook interesse! Als het goed is heb je een bericht ontvangen!
  • martijnbreuls
    Tourist
    martijnbreuls op 19 februari 2015 · 11:56
    Hey Davy

Hoe staat het ervoor met je pols? De eerste week van Maart ben ik een week op stap en ben daarom geinteresseerd in een set van jou. Hoe kan ik jou bereiken voor meer info? Je kan mij sowieso bereiken op 06-29531356

Gegroet,

Martijn
  • Davy2010
    Beginner
    Davy2010 op 22 februari 2015 · 06:28
    Hi martijn.

Ik zot nu in Oostenrijk. Heb je een sms gestuurd.

gr

Daaf

Hey Davy
    Hoe staat het ervoor met je pols? De eerste week van Maart ben ik een week op stap en ben daarom geinteresseerd in een set van jou. Hoe kan ik jou bereiken voor meer info? Je kan mij sowieso bereiken op 06-29531356
    Gegroet,
    Martijn martijnbreuls op 19 feb. 2015 11:56

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro