Iemand in Kleinwalsertal in Februari

• DaniëlC
    Advanced
    DaniëlC op 5 januari 2015 · 13:50
    Hey,

Ik ben 21 t/m 28 februari in Kleinwalsertal met m'n familie. Ik zou natuurlijk graag willen gaan freeriden, maar ik heb helaas geen poedermaatje om mee te rijden.

Ik vroeg me af of er iemand die tijd in Kleinwalsertal is en e.v.t. zin heeft om met mij te rijden.

Als iemand BTW goede locals kent die leuke spots kennen, laat het me weten!
    "Going to the mountains, is like going home"
  • denniskoopman
    Advanced
    denniskoopman op 6 januari 2015 · 15:07
    Of met een groepje een gids inhuren! =)
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 6 januari 2015 · 16:24
    Mijn favoriete spot is: Kleinwalsertal, Oosterijk, een klein skigebied net over de grens in oosterijk, maar vol met freeride mogelijkheden.
    Die leuke spots zou je toch al moeten kennen getuige jouw profiel?

En in een ander topic geef je aan vaak met een gids op pad te zijn geweest. Dat zullen dan neem ik aan ook 'locals' zijn.

Had je deze al gezien? http://wepowder.nl/playgrounds/oberstdorf-kleinwalsertal...
  • denniskoopman
    Advanced
    denniskoopman op 6 januari 2015 · 17:15
    +1 @spookjuh

Misschien is het handig om je profiel iets aan te passen Daniel, ook al kan ik niet helemaal in jou kennis/ervaring kijken natuurlijk.
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 6 januari 2015 · 17:18
    [mention="/profile/1966"]@Spookjuh[/mention], invalshoek mag van mij wel wat positiever.
    Op ieder topic is wel wat aan te merken maar laat dat niet de trend van dit forum worden.

Zo wordt er straks weinig meer gepost
  • Caspar
    Advanced
    Caspar op 6 januari 2015 · 17:33
    [mention="/profile/1966"][mention="/profile/1966"]@Spookjuh[/mention][/mention], invalshoek mag van mij wel wat positiever.
    Op iedere topic is wel wat aan te merken maar laat dat niet de trend van dit forum worden.
    Zo wordt er straks weinig meer gepost rutgerberge op 6 jan. 2015 17:18

+1

Uiteraard is safety mega enorm belangrijk, maar laten we @DaniëlC zijn enthousiasme in het skiën en e-skiën niet ontnemen. Reageren is niet verplicht [mention="/profile/1966"]@Spookjuh[/mention]. Geef gewoon antwoord op z'n vraag of zeg lekker niks.
  • evan
    Advanced
    evan op 6 januari 2015 · 18:50
    Daniël, ik vind het tof dat jij je op jouw leeftijd al serieus bezighoudt met veilig freeriden. Toen ik zo oud was als jij was lawinegevaar in mijn ogen vooral een slecht excuus van Zwitserse boertjes om de skilift niet te hoeven bemannen.
    Tegenwoordig mijd ik de Alpen meestal tijdens de krokusvakantie. Mocht ik eind februari toch in het Kleinwalsertal belanden, dan maak ik graag een paar afdalingen met je.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 6 januari 2015 · 21:22
    Sorry mannen het was niet negatief bedoeld. Ik was meer verbaasd over de vraagstelling aangezien het profiel van Daniel doet vermoeden dat hij kind aan huis is in het betreffende gebied.
  • DaniëlC
    Advanced
    DaniëlC op 7 januari 2015 · 16:48
    @Spookjuh Heb na aanleiding van alle reacties over mijn niveau, toch maar even (voor de zekerheid) een mailtje naar Morris gestuurd (ook al kan ik mijn eigen niveau zelf prima bepalen). In het mailtje heb ik al m'n safety ervaringen gezet die ook in een ander forum staan. En hij zegt dat hij ook "gevorderd" bij mij vind passen.

Dus ik denk dat hierbij alle verwarring weg is...
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 7 januari 2015 · 17:02
    @DaniëlC Sorry voor de misschien ongenuanceerde reactie van me. Ik heb vooral niet de intentie om mensen verkeerd te bejegenen. Het gebeurt wel eens dat mensen een verkeerde inschatting maken en daardoor hun profiel niet helemaal correct invullen. Op het forum is dat niet zo'n probleem, maar wel op het moment als je in het terrein staat. Ik spreek uit ervaring omdat ik mijzelf eerder te hoog had ingeschat.

Anyways, have fun tijdens je vakantie en ride safe.
  • DaniëlC
    Advanced
    DaniëlC op 7 januari 2015 · 17:04
    [mention="/profile/1966"]@Spookjuh[/mention] Nee joh geen probleem. Snap helemaal wat je bedoeld.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro