Hou toch op met dat stelen...

• jover
    Beginner
    jover op 5 januari 2015 · 23:50
    Vanmiddag zijn mijn komperdell tour skistokken gestolen ah gampen restaurant in St. Anton. Die fucking asociale klootzak laat dan ook nog een paar leki stokken in de plaats staan met een teller van wel 3mm groot. Wat moet daar nou mee? Koop toch je materiaal zelf en pik het niet van andere mensen, ik moet er ook hard voor werken! Voor alle duidelijkheid, hiermee doel ik niet op de mensen van dit forum maar ik moet even mijn frustratie ventileren...
  • evan
    Advanced
    evan op 5 januari 2015 · 23:57
    Sorry.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 6 januari 2015 · 00:20
    Ik ken je frustratie en deel die helemaal. Twee weken geleden, met kerst, is ons hele huis in Amsterdam leeg gehaald. Klein gelukje is dat ze m'n airbag gepakt hadden maar hebben laten liggen. Omdat ik tot twee weken voor kerst een paar maanden in Canada zat had ik m'n inboedelverzekering even stopgezet.. En nog niet aangezet. Kortom; ik deel je mening dat mensen moeten werken voor hun spullen en met hun fikken van andermans spullen moeten blijven. Laagste van t laagste zijn het! Zo, ook ik ben m'n frustratie kwijt, dank voor dit topic.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Arnoutk
    Beginner
    Arnoutk op 6 januari 2015 · 01:16
    Misschien een leuk idee om een algemeen frustratie-topic te maken. Gewoon om lekker te zeiken op alles wat je vervelend vindt. Heeft misschien zelfs nog als nut dat je e.e.a. niet opkropt en zodoende minder foute beslissingen neemt doordat je afgeleid bent, maar dan klets is wel weer erg psychologisch. Echter, in de vliegwereld gebruikt men het ook!
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 6 januari 2015 · 09:32
    what grinds your gears
  • Fonzie
    Advanced
    Fonzie op 7 januari 2015 · 12:09
    Als ze een paar oude stokken laten staan, kan het ook zo'n no-no zijn die het verschil niet eens ziet en 'per ongeluk' de verkeerde pakt. Zo heb ik eens een gast meegemaakt die doodleuk veel te lange ski's meepakte van n terras en daarboven in de lift pas achter kwam. Omdat ie ze niet paste ging ie terug en heeft ze terug gezet en zn eigen (huur)skies gevonden. Ik hoop dat de rechtmatige eigenaar teruggekomen was, want het was nogal laat,stil en donker geworden in de tussentijd. Voor dat soort dingen werken die slotjes toch wel lijkt me....
    Never a last run..
  • nweenink
    Beginner
    nweenink op 7 januari 2015 · 15:16
    Tipje voor wanneer je samen met iemand skiet en een terrasje pakt: gedeeld neerzetten. Wissel een ski met je partner en zet het ene setje in het ene rek en het andere setje in het andere rek. Wanneer iemand ski's wil jatten zal hij/zij twee verschillende ski's niet zo snel meenemen. En alleen jij en je partner weten het bijpassende setje te vinden... Nadeel: als er toch een setje gejat wordt ben je beide een ski kwijt.
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 7 januari 2015 · 15:16
    ik gebruik tegenwoordig een slot... ben klaar met die ongein, je hoort die verhalen te veel 😞
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 7 januari 2015 · 15:41
    Ik begrijp je frustratie helemaal. Erg verrot. Maar waarom je (of wie dan ook) ooit stokken van ~100€ koopt begrijp ik niet. Dan is de kans ook wel stukken groter dat ze gejat worden.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro