Skien in Rusland

• timskitrips
    Advanced
    timskitrips op 6 januari 2015 路 17:21
    Voor alle info over skien in Rusland mogen jullie mij altijd contacteren. Ben al op heel veel plaatsen geweest. Catskiing in Siberie, heli in Kamchatka of Kaukasus, boot backcountrytrips in Kamchatka.... visums voor rusland.... zie ook www.skiing-in-russia.com voor wat kamchatka info
  • evan
    Advanced
    evan op 6 januari 2015 路 17:39
    Mooie plaatjes hoor!

Kleine aanmerking op de tekst op jouw website:
    "Kamchatka is the only place on earth where it is possible to ski on active volcanoes."
    Wat dacht je van de Etna, IJsland, Japan ... ? 馃槈
  • timskitrips
    Advanced
    timskitrips op 6 januari 2015 路 17:58
    Hey, In die andere bestemmingen ski je wel op vulkanen, maar in Kamchatka ski je in de kraters van de vulkanen...........
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 6 januari 2015 路 18:12
    Harde plaatjes!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Niels
    Advanced
    Niels op 6 januari 2015 路 20:14
    @tinskitrips je kan de Asahidake en Yotei ook in skien.
  • timskitrips
    Advanced
    timskitrips op 6 januari 2015 路 22:25
    Waar het op neer komt is dat Kamchatka een top skibestemming is. en dat is wat voor mij het belangrijkste. dus voor wie interesse heeft, het is de max!
  • evan
    Advanced
    evan op 6 januari 2015 路 23:00
    Waar het op neer komt is dat Kamchatka een top skibestemming is. en dat is wat voor mij het belangrijkste. dus voor wie interesse heeft, het is de max! timskitrips op 6 jan. 2015 22:25It's all about the volcanoes, dude! 馃槈
    @tinskitrips je kan de Asahidake en Yotei ook in skien. Niels op 6 jan. 2015 20:14Zijn dat actieve vulkanen, @Niels?
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 7 januari 2015 路 04:13
    [mention="/profile/16669"]@evan[/mention]: ja, dat zijn beide actieve vulkanen. Er zijn er nogal wat van in Japan (als je de kaart bekijkt, zie je dat Kamchatka onderdeel is van dezelfde berg/vulkaan keten, die loopt eigenlijk rond de hele pacific, de beroemde 'ring of fire')

Ik zal, als de weergoden het mij toestaan, de Yotei of de Asahidake (het liefst allebei!) zometeen in februari beklimmen (bevellen) dus dan post ik wel een fotootje. De krater in kan en wordt ook vaak gedaan als het weer goed is (en dat is het niet altijd) Vraag het [mention="/profile/726"]@bodo[/mention] of [mention="/profile/98"]@raz[/mention] maar, die hebben het gedaan.

[mention="/profile/27869"]@timskitrips[/mention] : Teveel enthousiasme werkt weleens tegengesteld. dat je de trips onder de aandacht wilt brengen, is begrijpelijk, en dat naar Kamchatka gaan om daar (al dan niet op vulkanen) te skieen of boarden is inderdaad super, maar niet 'de enige plek op aarde' Concentreer je op wat het wel is: een groot avontuur naar een heel erg verre, voor de meesten van ons een onbekende en relatief onaangeraakte plek, wat het totaal anders maakt dan Japan met al zijn voorzieningen of welke andere plaats dan ook, kortom, een zeldzaam avontuur. Met vulkanen en geisers en vulkanische baden en skieen tot aan de zee! (en een heel erg redelijke surf, heb ik gehoord: neem ook je 7 mm wetsuit maar mee!)

Ik heb zeker interesse, [mention="/profile/4051"]@sanno[/mention] en [mention="/profile/262"]@nicky[/mention] vast ook wel. Weet je toevallig ook iets van de bergen rond het Baikal meer af?
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • The_O
    Tourist
    The_O op 7 januari 2015 路 04:33
    @Tim kun je een globale indicatie van kosten/prijzen geven.
    And Also The Trees
  • Bedde
    Advanced
    Bedde op 7 januari 2015 路 07:53
    @timskitrips : Ik heb ook wel interesse, kan je me de nodige info bezorgen?
    alvast bedankt!
  • timskitrips
    Advanced
    timskitrips op 7 januari 2015 路 08:44
    @evan website is ondertussen aangepast !
  • timskitrips
    Advanced
    timskitrips op 7 januari 2015 路 08:50
    @Dutchess Kamchatka is inderdaad super, ik was er al 8 keer en deze winter ga ik er ook 3 maal heen, 2 helitrips en dan eind mei ook nog een boottrip vanuit Kamchatka richting de Kurrill eilanden (skitour). Surf in Kamchatka is inderdaad ook de max (laatse juni was ik daar voor een weekje surf aan de koude kant van de stille oceaan. Baikal was ik al eens voor een mountainbike trip en heb dan leuke mensen leren kennen die de beste plaatsen weten om daar te skien , Mamay is er een van (alles backcountry) en baikalsk is een klein skigebiedje. Heb wel de juiste contacten als je daar eens heen wilt. Eind november is een goede periode om daar te skien (nog niet te koud) . Nu half november was ik in Shergesh, midden Siberie, en de sneeuw was er heel diep! ik ski al lang in Rusland en heb veel contacten in de freeride, de freeride community in Rusland is niet zo groot en iedereen kent iedereen. Je mag mij altijd eens contacteren met je vragen over wat je precies zou willen doen. en de foto's van Japan zou ik wel eens willen zien als je terug bent van daar! Gr Tim tim@peakperformance.be
  • timskitrips
    Advanced
    timskitrips op 7 januari 2015 路 08:53
    @Bedde en @The_O stuur mij eens je email, dan stuur ik je de prijzen door, afhangende van welk programma je wil doen! tim@peakperformance.be
  • raz
    Advanced
    raz op 8 januari 2015 路 20:58
    Net voor de dropp'in van Yotei 馃槂
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 9 januari 2015 路 01:55
    @timskitrips Dank je wel! Ik hou het even in het achterhoofd. Dit seizoen is al geboekt en geregeld, maar wie weet in een van de komende seizoenen!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 13 januari 2015 路 01:51
    Meanwhile, in Kamchatka..
    (Zojuist ergens op het net opgepikt)

(en je wilde nog zo first chair hebben, maar ja...)
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 13 januari 2015 路 02:23
    @Dutchess
    zo te zien hebben er nog niet HEEL veel mensen achter in die auto gezeten 馃槈
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro