Advies snowboardboots

• 3zel
    Advanced
    3zel op 6 januari 2015 · 18:42
    Wat mij betreft staat de pasvorm op de eerste plaats maar ook duurzaamheid is belangrijk.
    Iemand positieve of negatieve ervaringen met onderstaande boots:
    - K2 Thraxis
    - Nitro Team / Nitro Select,
    - Flow Talon Focus
    knowledge is powder
  • JickedWim
    Tourist
    JickedWim op 6 januari 2015 · 19:51
    Boots en met name de pasvorm is erg persoonlijk, heb zelf de nitro team gehad maar erg last van hiellift.
    Daarna voor thirtytwo wezen kijken, maar die zijn voor mij te breed.
    Uiteindelijk uitgekomen bij Nike boots, zijn voor wat smallere voeten.
  • denniskoopman
    Advanced
    denniskoopman op 6 januari 2015 · 19:55
    Ik heb nu 32 promodel van Danny Larssen, ik vind ze ideaal.
    32 staat erom bekend dat ze zijn voor brede voeten.
    Zoals @JickedWim zegt is Nike met mensen met smalle voeten, ik kwam hier niet in.
    derest kan ik niet over oordelen.
    Ik vind persoonlijk de pasvorm het belangrijker, dan kom ikk liever 1x meer een nieuw paar.
  • AlexanderHurk
    Beginner
    AlexanderHurk op 7 januari 2015 · 12:31
    Wat ik zou doen is naar Mk skiservice gaan. Die zorgen voor de beste pasvorm en mocht er iets met de schoenen zijn kun je altijd terug. Goede service bij die mannen!
    Riding on the edge!
  • holi4
    Beginner
    holi4 op 7 januari 2015 · 12:57
    Even los van de pasvorm (afhankelijk van persoonlijke voorkeuren) heb ik zelf positieve ervaring met de K2 Thraxis. Door mijn schoenmaat (45) zoek ik bij voorkeur een compacte schoen. De K2 Thraxis is, ondanks traditionele binnenschoen, zeer compact. Daarom heb ik die schoen gekozen (mijn vergelijkingsmateriaal was Salomon F4.0). Daarbij vind ik de stijfheid erg fijn bij het splitboarden (al weet ik niet of hij stijver of juist minder stijf is dan de Nitro/Flow want ik was hele flexibele schoenen gewend). Verder ben ik lui en dus fan van BOA.
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 7 januari 2015 · 15:11
    @h.olivier Zijn de K2 Thraxis degelijke schoenen?
    Ik lees her en der op het net dat er snel wat aan zou schelen en dat de kwaliteit minder zou zijn. Vandaar ook dit topic...
    knowledge is powder

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro