Mee/Samen Rijden naar Nendaz SCC Lawine cursus 23-28jan

• MBulten
    Advanced
    MBulten op 6 januari 2015 · 23:16
    Wie wil meerijden of met wie kan ik mee naar Verbier/ Nendaz voor Snowsafety lawine cursus (Lawine 2, blok1) 23-28 januari. Ik heb zelf een Ford Mondeo Station diesel evt met dakkoffer. Zou graag wo 21jan of do 22 vertrekken en inskieen en als we toch in de Alpen zijn, wat langer blijven en riden t/m max. zo 1febr ook een optie. Toch gezelliger en kunnen de brandstofkosten en extra verblijf splitsen en veiliger poederen! Graag hoor ik of er interesse/mogelijkheden zijn. (WP-bericht of 06-41603102)
    Grt Marco
    LedFloyd
  • MarkieMark
    Beginner
    MarkieMark op 7 januari 2015 · 22:21
    Hoi Marco! Samen met @mh74 heb ik het zelfde plan. Ik doe Lawine1 en Mimosa doet Lawine 2. We willen op donderdag 22 januari vertrekken, op vrijdag inskiën. En dan afhankelijk van de omstandigheden uiterlijk op zondag 1 februari terugrijden.
    Gr. Mark
    Een dag niet geskied is een dag niet geleefd
  • MBulten
    Advanced
    MBulten op 7 januari 2015 · 22:43
    Hey MarkieMark, goed plan en kijken wat en hoe we evt samen wat kunnen regelen. We spreken nog verder en stuur je wel een pm.
    grt Marco
    LedFloyd
  • MarkieMark
    Beginner
    MarkieMark op 16 januari 2015 · 21:08
    Momenteel is het plan om op 22 januari naar Nendaz te gaan en daar al in het appartement te overnachten. Na de cursus kijken we wat we gaan doen. Gezien de koers van de Zwitserse Frank is de kans groot dat we naar Frankrijk of Italië gaan. Uiterlijk rijden we op zondag 1 februari weer terug naar Nederland.

We hebben nog een plekje vrij in de auto en ook in het appartement.
    Een dag niet geskied is een dag niet geleefd

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro