Oostenrijkse Top service

• GerritA
    Advanced
    GerritA op 12 januari 2015 路 13:18
    Soms zit het tegen, soms ook niet. Had me Movement Super Turbo GTI skies (2010) weg gebracht naar Sport Mader in Lermoos om te waxen en slijpen de laatste dag van de vakantie. Ze hebben al eerder service uitgevoerd op deze ski met volle tevredenheid.
    Nu was het echter niet helemaal goed gegaan, door de lange rocker van de Ski heeft de wax machine de ski verkeerd gelezen (dit gebeurt één keer in 100.000 keer werd mij verteld) en hierdoor is hij door de machine getordeerd. Ze lieten de ski zien en hele rand van belag was eruit getrokken en ski was over de breedte gebogen.
    Gelukkig hebben ze een mooie schade regeling. Er staat een nieuwe Movement Super Turbo EVO voor me klaar van dit jaar.

En dat vindt ik nog eens service, geen gezeur met verzekering of wat dan ook, gewoon een nieuwe ski en gelijk nieuwste model ook.

Petje af voor Sport Mader in Lermoos. 馃榾馃榾馃榾
    And snow it is.....
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 12 januari 2015 路 13:32
    Like! Bijna jammer dat het zó weinig gebeurt... Dan moet ik nog wel erg vaak naar Lermoos gaan voor ik nieuwe ski's krijg 馃槂
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 12 januari 2015 路 14:22
    Geef ze een 'Warme Douche' zou Antoinette zeggen 馃槂
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 13 januari 2015 路 12:02
    @GerritA lekker hoor!!! ligt er al genoeg om ze testen in Erhwald?
    xs2arjan
  • GerritA
    Advanced
    GerritA op 13 januari 2015 路 13:59
    @xs2arjan Geen idee, ik ben nu weer in NL maar kijk altijd op http://www.campingehrwald.at/?page_id=305 om te zien of er al sneeuw op mijn "WohnWagen" ligt. 馃榾
    And snow it is.....
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 13 januari 2015 路 16:07
    @GerritA Hahaha..... Het idee is om mijn WohnWagen donderdagmiddag naar de powder te sturen, maar dat lijkt geen Erhwald te gaan worden 馃槈
    xs2arjan

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro