Atomic Bent Chetler 15-16 = een beauty

• Tim3
    Beginner
    Tim3 op 12 januari 2015 路 17:07
    Zag een post van Chris Benchetler langskomen van z'n trip in Japow en werd direct gegrepen door de bakken die hij onder had. Na enig googlen kwam ik achter foto's van de 2016 BC en moet ze even delen. Wat een schoonheden! Jammer dat het debiel is om twee paar redelijk identieke ski's in je quiver te hebben.. Zou ze bijna kopen om gewoon naar te kijken..

Edit: Ik weet niet hoe de foto's kleiner moeten, zijn wel erg uitgerekt zo.

'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 12 januari 2015 路 17:13 'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • evan
    Advanced
    evan op 12 januari 2015 路 17:16
    Dit zijn gewoon BMB Originals met een Atomic-printje erop als je het mij vraagt. 馃槈
  • pauldob
    Advanced
    pauldob op 12 januari 2015 路 17:24
    @evan: dat was ook mijn eerste gedachte !
  • JasperDeBauw
    Advanced
    JasperDeBauw op 12 januari 2015 路 23:55
    Echt een mooie lat maar ik hoop wel dat het echt hout is dat je ziet en niet één of andere goedkope houtprint...
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 13 januari 2015 路 00:22
    Ik vrees t laatste want als je de nerven links en rechfs vergelijkt in de laatstefoto dan zijn ze exact hefzelfde in spiegelbeeld. Dus of t moet uit precies dezelfde boom komen, of dat is enkeleen prototype of t is inderdaad een imitatie topsheet. Maar blijft prachtig icm de base.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • JasperDeBauw
    Advanced
    JasperDeBauw op 13 januari 2015 路 10:19
    Dat spiegelbeeld is te maken met echt hout. Als een plaat in twee wordt gezaagd en men legt de twee zaagsneden dan naast elkaar zoals men een boek zou openslaan dan zijn die twee een perfect spiegelbeeld van elkaar
  • jurriaan
    Beginner
    jurriaan op 13 januari 2015 路 12:50
    Het is een plaatje, helaas. Desalniettemin hele toffe latten!
  • rollie
    Beginner
    rollie op 22 januari 2015 路 15:29
    Het is een plaatje, helaas. Desalniettemin hele toffe latten! jurriaan op 13 jan. 2015 12:50

@jurriaan heb jij ze ook al bij siem de jong zien staan? inderdaad gave bakken!
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • jurriaan
    Beginner
    jurriaan op 28 januari 2015 路 17:40
    @rollie ja daar heb ik ze ook onder andere zien staan! Ben trouwens wel benieuwd of dat hrzn tech (spoon nose en tail) nou wat uitmaakt in de praktijk.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro