Lift kwijt: Bons L2A

• Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 13 januari 2015 · 16:39
    Weet iemand of de lift Bons in L2A (nog) draait? Ik ben de papieren hoogtekaart aan het studeren waar de lift, net als op Google staat, echter staat hij niet op de (nieuwe) pistekaart. Of valt de lift buiten de liftpassen van L2A oid? Op een oude pistekaart zie ik 'm nog wel..

Hier staat hij op

Hier niet, maar op Google wel

Hier weer niet...
  • seppe
    Advanced
    seppe op 13 januari 2015 · 16:59
    ik was er vorig jaar. Zelfde situatie als jij, ook als enige freerider met pisteskiërs op pad. Heb toen geen weet gehad dat die lift er nog stond... ik kan er ook over gekeken hebben
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 13 januari 2015 · 17:16
    Bedankt @seppe Als het nog echt gaat dumpen daar (ligt nu bar weining beneden), zijn er mooie afdalingen daar aan de achterkant te doen en dan eindigen bij de lift, maar anders is het een pittige hike terug!
  • seppe
    Advanced
    seppe op 13 januari 2015 · 17:29
    ik heb ontelbare kerenuiters rechts afgedaald, leuke stukken tussen de bomen, wel vrij dicht begroeid op sommige plaatsten
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 13 januari 2015 · 17:48
    Door naar Mont de Lans, of naar de Cote? 😉
  • MatthiasV
    Advanced
    MatthiasV op 13 januari 2015 · 19:51
    5 en 6 jaar geleden draaide die al niet.
    Vorig jaar ook niet, zag er bouwvallig uit als ik het me goed herinner.
  • Niels
    Advanced
    Niels op 13 januari 2015 · 19:58
    Draait inderdaad niet. Wel mooie run. Een van de weinige treeruns daar. Komt op een ingesneeuwde weg uit. Kun je uitlopen/skien en vervolgens op laten halen of liften.
  • Mars
    Tourist
    Mars op 13 januari 2015 · 21:56
    Kennelijk hebben ze de lift in maart getest maar zijn de stoeltjes door de wind bij kolom 23 aan de mast blijven hangen. In augustus was het nog niet hersteld.

• Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 13 januari 2015 · 22:40
    Oké, helaas! Thanks allemaal! Mocht er nog iemand in de buurt zijn over 2 weken... 😉

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro