PA#6: Voor de Livigno gangers

• Arjen
    Advanced
    Arjen op 16 januari 2015 路 19:07
    Aangezien er aardig wat wePowderaars in Livigno zijn op het moment: morgen om 17.00 uur een drankje in hotel Bivio in het dorp (naast de Coop)

[mention="/profile/726"]@bodo[/mention] @ras [mention="/profile/16669"]@evan[/mention] [mention="/profile/3740"]@RP[/mention] [mention="/profile/121"]@Easy[/mention] [mention="/profile/1342"]@FreeArno[/mention]
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 16 januari 2015 路 19:08
    馃槂 wepowdergang
    sbs roelz
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 16 januari 2015 路 19:14
    Cool!
    Gezellig!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 16 januari 2015 路 19:16 May the powder be with you.
  • TimV
    Advanced
    TimV op 16 januari 2015 路 19:37
    denken die Italianen: "troepen die Nederlanders nu weeral samen..." 馃槈 enjoy the pow !!!
  • Jespervz
    Beginner
    Jespervz op 16 januari 2015 路 22:41
    Gezellig hoor 馃構
    Skileraar bruin Jelmer
  • FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 16 januari 2015 路 22:56
    Prrrrresent!
    Dromen zijn er om te realiseren
  • raz
    Advanced
    raz op 17 januari 2015 路 08:31
    Tot straks!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 17 januari 2015 路 09:07
    We zijn nu op bezoek bij de lokale lawinedienst. Lawinegevaar boven de boomgrens is gestegen tot 4. Ride safe en tot straks in de kroeg.
    May the powder be with you.
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 17 januari 2015 路 10:36
    Ik zit nu in Klosters, maar misschien kom ik morgen ook wel richting Livigno. Tot wanneer is iedereen er?
    One step at a time.
  • RP
    Advanced
    RP op 17 januari 2015 路 11:50
    @Mickeydehaas Niets te halen hier....

Lol

Wij blijven tot maandagmiddag
    Explore the Outdoor!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 17 januari 2015 路 17:42
    En zo zitten we ineens met dik 25 man in hotel Bivio! Gezellig!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 17 januari 2015 路 17:57
    En zo zitten we ineens met dik 25 man in hotel Bivio! Gezellig! Arjen op 17 jan. 2015 17:42
    Powriders invasion. Have fun guys ( en girl) 馃槂
  • popski
    Expert
    popski op 18 januari 2015 路 17:38
    Hey daar,

ziet er super uit.
    ik kon niet weg dit weekend, maar kan vanaf dinsdag richting pow.
    Zijn er wepowderaars die na dinsdag nog blijven in die regio? Livigno - Sulden am Ortler
    Ben momenteel nog op zoek naar poeder buddy's.
    Laat maar horen
  • Rene
    Beginner
    Rene op 18 januari 2015 路 20:14
    Gezien er zo ontzettend veel wePowderaars in Livigno zaten dit weekend, zal er ongetwijfeld heel wat gigabytes aan GoPro materiaal zijn geschoten. Voor wie ze wil delen voor een mooie edit, stuur het op naar rene@wepowder.nl !
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 19 januari 2015 路 13:34
    Doen we Rene! Iedereen bedankt voor het supervette lange weekend, ik heb genoten en gelachen. You guys are awesome!
  • Steef
    Advanced
    Steef op 20 januari 2015 路 14:52
    Wie was die wePowderaar in die witte Toyota Auris(?) van [een bedrijf waarvan ik de naam niet goed heb kunnen lezen] die maandagmiddag vanaf Livigno richting de Vereinatunnel scheurde? Je leek een nogal gehaaste indruk te maken 馃槂.

Lekkere snelheid, goede inhaal actie, boze blikken van bejaarde zwitsers en sneeuwschuifmeneer, tegen het verkeer in bij autotrein (die vrachtwagen leek mij inderdaad sterker).

Heb je de trein uiteindelijk weten te halen? En ben je heel in NL aangekomen? Ik maak me een beetje zorgen...

馃槂 馃槂

[hier stond een foto]
    Every turn is a sign of weakness
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 20 januari 2015 路 14:55
    [mention="/profile/164"]@Steef[/mention] die is van 'the name has been changed to protect the person in question'
  • brt
    Advanced
    brt op 20 januari 2015 路 15:00
    Nou, als dat een voorbode is van zijn gedrag op de berg dan ga ik hem in ieder geval mijden als de pest. De tering wat was dat aso rijgedrag zeg... niet te kort...
  • FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 20 januari 2015 路 15:41
    Hahaha!! Dat was inderdaad Rutger.
    Hilarisch dat hij net 3 auto's had ingehaald, om vervolgens zn voorsprong weg te geven door tegen het verkeer in een vrachtauto tegen te komen. Hij haalde trouwens wel de trein die 30 seconden later vertrok.

Rutger is normaal een hele relaxte kerel hoor 馃槈
    Ik was overigens de zwarte Audi A6 die er vlak achter reed.
    Dromen zijn er om te realiseren
  • evan
    Advanced
    evan op 20 januari 2015 路 15:44
    Hahahahaaa, geniaal! En ik zat op de voorste rij. 馃榾
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 20 januari 2015 路 15:56
    niet geheel onbelangrijk voor de bugettair beperkte liefhebber, wat ben je gemiddeld kwijt voor trips als deze?
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 20 januari 2015 路 16:12
    Ja dat was ik, @elisa.tmc reed... 馃槂

Nee ik dacht, ik haal die belgen even in want die reden als een stel bejaarden, toen lag ik zo lekker op snelheid en was er zoveel ruimte dat die andere 2 auto's ook nog wel konden...

Dat stukje dat ik tegen het verkeer in rij was trouwens niet bewust, ik verkeek me op het bordje.

Is natuurlijk niet mijn standaard rijgedrag, dat kunnen een hoop mensen op het forum wel beamen.

en ja, we hadden de trein, en we zijn heelhuids thuis gekomen ! 馃槂
  • edvantijen
    Beginner
    edvantijen op 20 januari 2015 路 17:46
    @rutgerberge,
    Aangezien jullie ook van opschieten houden net als ik 馃槂
    Ben er nu al stuk of 15 keer geweest, maar weet nog steeds niet wat de snelste weg is...
    Hoe rijden jullie aan? door Bregenz?
    Hoor graag jullie ervaringen.
    Leuk om te lezen dat Livigno ook door wepowderaars wordt bezocht馃槂 beter dan al die stink blokhoofden..hahah
    Groeten Edward
    Summer Sucks!
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 20 januari 2015 路 18:43
    He joh geef mij effe de schuld! 馃槈
  • Steef
    Advanced
    Steef op 20 januari 2015 路 18:51
    @edvantijen2 Wij zijn van Valdidentro via Livigno, Scuol, Landeck/Imst/fernpass terug richting Amsterdam gereden ipv autotrein/CH. Gingen om 13:00 weg uit Valdidentro, dus zeg maar 14:00 Livigno. Waren met wat kleine file, regen en Burger King stop om 00:30 in Amsterdam.
    Ben benieuwd hoe de reistijd was als je de autotrein zou pakken. Dan moet je natuurlijk wel mazzel hebben dat je niet 30 min hoeft te wachten..馃槂
    Every turn is a sign of weakness
  • edvantijen
    Beginner
    edvantijen op 20 januari 2015 路 20:18
    Netjes gereden dan inderdaad..vast geen 130..hahah
    Met autotrein is het net zo snel..mits je niet langer dan 15 min moet wachten..
    Bedankt voor de info..ik ga het in maart ook eens proberen.
    Alhoewel die 25 min in de trein wel lekker is om de oogjes even te sluiten馃槂
    Summer Sucks!
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 20 januari 2015 路 20:28
    Hahahaha daar kan je niet slapen man. Ongelofelijke herrie 馃槈 wij gingen om half 2 uit livigno weg en met file, natte sneeuw en kettingbotsing onderweg en n pitstop bij dn mac waren we om 23.45 in rotterdam
  • Easy
    Advanced
    Easy op 20 januari 2015 路 20:41
    Ik was toch blij dat ik samen met [mention="/profile/1342"]@FreeArno[/mention] niet op de voorste, maar op de tweede rij zat bij jullie poging om "chicken" te spelen met die vrachtwagen. 馃槈
    Built for Speed
  • edvantijen
    Beginner
    edvantijen op 20 januari 2015 路 20:58
    @Elisa,
    Ik wel hoor heerlijk die kadans馃槂
    Summer Sucks!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro