Wie heeft er nog een paar rotte salomonski's liggen

• Frenkie
    Tourist
    Frenkie op 20 januari 2015 路 20:13
    Hoi,
    Ik ski al een jaar of 10 (langer) waarschijnlijk met enige regelmaat op een paar oude Salomon Teneighty's. Nu heeft een van de bindingen het begeven.. is er iemand die nog een paar oude salomonski's heeft liggen waarvan hij/zij de binding af zou kunnen schroeven? Ik zou er heel blij mee zijn.. 馃榾
    wake me up when november ends
  • Hessel
    Beginner
    Hessel op 20 januari 2015 路 21:02
    Geen setje onderdelen op marktplaats? Of vragen ze daar de hoofdprijs?
  • fanneige
    Tourist
    fanneige op 20 januari 2015 路 21:02
    wat is er kapot?
    heb nog wel een paar liggen ergens (ouder dan die van jou ) maar daar zit een even rotte 912 op, wel met die pilot ellende. als je een neus of hakblok nodig hebt kan het misschien, anders wordt het lastig
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world
  • Frenkie
    Tourist
    Frenkie op 20 januari 2015 路 21:09
    Ik heb alleen een hakblok nodig.... een van de hakblokken is deels afgescheurd..
    Het gaat om de Salomon 1080 uit 2005. Denk dat daar inderdaad die 912 bindingen opzitten.. zo eentje zoek ik dus.. 馃榾

Frappant.. ik kwam er na 10 jaar achter dat ze ongelijk gemonteerd zijn... de binding zit op de ene ski 5mm naar voren tov de andere ski..
    wake me up when november ends
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 21 januari 2015 路 11:07
    Anders even bij de kleine skishopjes informeren in de Alpen. In Italie heb ik de voorbakken van mijn oude Salomon's kunnen vervangen, hij had ze nog liggen.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro