Rossignol Sin 7 voor mij? Wat voor bindingen?

• RvdH
    Tourist
    RvdH op 21 januari 2015 路 10:22
    Hi,

Ik ben me aan het oriënteren op mijn eerste eigen ski's. Heb nu mijn zinnen gezet op Rossignol sin 7's (188cm). Ooit wil ik natuurlijk ook poeder gaan rijden 馃槈 maar heel realistisch is dat het nu bij stukjes crud langs pistes en pistes zelf blijft. Zeker omdat ik nog niet de juiste kennis en gear heb.

Extra info:
    Ik ben op de piste een goede skiër, buiten de piste weinig ervaring.
    1.94m lang, 82 kilo en redelijk fit.

Nu mijn vraag:
    Denken jullie dat de Rossignol sin 7's (188cm) een goede keuze zijn? Waar moet ik nog op letten met bindingen? Hou het het liefst betaalbaar en zal niet gaan touren op deze bindingen.

Alvast bedankt!
  • chinees
    Advanced
    chinees op 21 januari 2015 路 11:33
    Prima keuze naar mijn mening. Wanneer je echter meer poeder op gaat zoeken zul je merken dat 98 onder voet toch redelijk weinig is. De standaard axial binding is prima! 馃槂
  • P0wder
    Beginner
    P0wder op 21 januari 2015 路 12:03
    Enkele dagen geleden toevallig ook voor deze ski gegaan (inclusief Axial binding). Ik heb er nog niet mee geskied, wel vond ik ze opvallend licht aanvoelen.
    Zie het 'nieuwe gear' topic voor tips waar je de ski goedkoop kunt kopen. -- http://wepowder.nl/forum/topic/14884

Succes met de aankoop en ben benieuwd naar je bevindingen!
  • RvdH
    Tourist
    RvdH op 21 januari 2015 路 15:12
    Thanks voor jullie replies! Dit maakt me nog enthousiaster en geeft het idee dat dit wel eens een goede keuze kan zijn 馃槂
  • RvdH
    Tourist
    RvdH op 22 januari 2015 路 16:47
    Besteld, nogmaals bedankt!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro