Interactieve Kaart

• Arns
    Beginner
    Arns op 23 januari 2015 · 00:29
    Beste poederliefhebbers,

Na heel wat lezen en rondkijken op deze site lijkt mij nog één zaak te missen. Het Freeride Paspoort is voor handen om skiers en boarders van eenzelfde niveau te vinden. In dit luik van het forum is er ondermeer ruimte voor een zoektocht naar potentiële buddies in een bepaalde periode voor een bepaald gebied.
    Ik vraag me af of het niet mogelijk zou zijn een interactieve kaart te creëren waarop je als freerider kan aanduiden, waar en wanneer je in welk gebied of regio zit. Als aanvulling zou je dan kunnen vermelden welk materiaal je mee hebt, iemand met vellen en tourbindingen heeft andere mogelijkheden dan iemand met klassieke bindingen op dikke poederlatten. Zo hoef je ook niet altijd een oproep te lanceren om opzoek te gaan naar gelijkgezinden die mogelijk in hetzelfde gebied zitten als jij. Iemand die zijn harnas en aanverwanten mee heeft kan dan wéér andere dingen gaan doen. Bovendien is dit heel erg interessant voor mensen die een week lang in een gebied zitten met bijvoorbeeld familie en misschien wel eens ene dag of 2 tussenuit willen. Even kijken op de kaart en wie weet zitten er op een bepaald moment van je verblijf iemand in hetzelfde of een nabijgelegen gebied. En zeg nu eerlijk wat is er nu beter dan met gelijkgezinden door de poeder knallen?
    Ontwaken onderaan de berg
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 23 januari 2015 · 07:41
    Gebruik voor andere doeleinden weleens life360 als android app. zou wellicht hier ook bruikbaar voor zijn. bespaart de moeite zelf e.e.a. op te tuigen. Weet alleen niet of er een maximum zit aan het aantal deelnemers.
  • mhilberts
    Beginner
    mhilberts op 23 januari 2015 · 09:06
    snocru?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro