cupido

• Poppiholla
    Tourist
    Poppiholla op 24 januari 2015 · 19:50
    Zullen we deze dude maar helpen de liefde van zijn leven te vinden?

http://www.wintersporters.nl/forum/topic/182768

Gezocht: Stoere snowboardster die op 23.12.2014 bij de Fleckalmbahn te Kitzbuhel een snowboarder een zetje gaf! smile

Wie is of Waar kan ik die leuke spontane jonge dame vinden, die me in Kitzbuhel op 23 December 2014 net buiten de lift een tikje gaf (gepaste wraakactie), waardoor ze me ff uit balans bracht?

Signalement:
    Knappe dame met lang blond golvend haar, ca 1.75m. Droeg een lichte muts en een witte jas op een beige/lichtbruine broek.

Was met een groepje vriendinnen en reden weg in een grijze Volkswagen Transporter T4 met dubbele cabine en kenteken beginnend met 95-. We hadden een enorme wederzijdse klik!

Herken jij je in dit signalement, of ken je misschien iemand die hier mogelijk aan voldoet? Of wellicht ben je zelf op die dag op de pistes bij Kirchberg geweest? Please let me know! (roydoppen@hotmail.com)

Vriendelijk bedankt,

Roy
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 25 januari 2015 · 08:31
    Haha wat lief! Ik voldoe zelf in ieder geval niet aan de beschrijving maar succes met de zoektocht!!!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro